تکریم ارباب رجوع و کارگشایی امور مردم وظیفه همیشگی و دائمی مدیران است
سرپرست استانداری مازندران در پایان برنامه ملاقات مردمی در گفتگو با خبرنگاران گفت : ارتباط مستقیم با مردم و گره گشایی از مشکلات آنان وظیفه همیشگی و دائمی مدیران است.
احمد حسین زادگان پس از ملاقات و بررسی مسائل و مشکلات بیش از 150 ارباب رجوع در گفتگو با خبرنگاران مشکل اشتغال و درخواست تسهیلات را مهمترین و محوری ترین درخواست مراجعه کنندگان اعلام کرد و گفت : تکریم ارباب رجوع و کارگشایی امور مردم یک وظیفه همیشگی و اصلی مدیران است و همه مدیران باید تلاش کنند تا با برگزاری برنامه ملاقات مردمی در جریان درخواست ها و مشکلات مردم قرار گرفته و در مسیر حل مشکلات پیگیری نمایند
وی تاکید کرد : برگزاری برنامه های ملاقات عمومی بسیار خوب و راهگشاست و امکان روبرو شدن بدون واسطه مردم با مسئولین را فراهم می کند.
حسین زادگان در پایان با اشاره به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تصریح نمود : همه مدیران و مسئولان باید با تلاش شبانه روزی به گونه ای عمل نمایند تا مردم عزیز ما طعم شیرین خدمت را بچشند و خود را برای برگزاری برنامه های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی آماده نمایند .
قابل ذکر است در برنامه ملاقات مردمی، سرپرست استانداری مازندران در مدت 5 ساعت با بیش از 150 نفر از مراجعه کنندگان از مناطق مختلف استان به صورت مستقیم دیدار و مسائل و مشکلات و درخواست آنان را مورد بررسی و دستورات لازم را برای حل مشکلات به دستگاههای اجرایی مرتبط صادر نمود.