آخرین اخبار :
کد خبر : 47690 دوشنبه 5 شهريور 1403 حوادث

خزر جان یک زن مشهدی را گرفت

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان محمود آباد گفت: یک زن ۱۷ ساله مشهدی درآب های ساحلی سرخرود در دریای خزر غرق و جان خود را از دست داد.

علی اصغر خاکپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این زن مشهدی در محدوده مسکن مهر سرخرود در دریای خزر غرق و جان خود را از دست داد.

وی گفت: این زن ۱۷ ساله که به عنوان سرایدار در سرخرود مشغول به کار بود به خاطر شنا در منطقه ممنوعه در شامگاه یکشنبه هفته جاری در دریای خزر غرق شد.

در ۲ روز گذشته یک جوان ۱۹ ساله در آب های ساحلی محمود آباد و همچنین مادر باردار ۳۰ ساله و دختر ۱۰ ساله اش از مشهد در آب های ساحلی چالوس غرق شدند.

طبق آمار رسمی پزشکی قانونی استان در خرداد ماه سالهای ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۲ غرق شدگی را شاهد بودیم به طوری که در سال ۱۳۹۸، ۱۲ نفر، سال ۱۳۹۹، ۲۴ نفر، سال ۱۴۰۰، ۲۷ نفر و در سال ۱۴۰۱ نیز ۱۸ نفر از هموطنان جانشان را در دریا از دست دادند.

خزر جان یک زن مشهدی را گرفت

 

 

بر اساس آمار اداره کل پزشکی قانونی مازندران از سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱ به ترتیب ۱۰۹، ۹۹، ۱۴۷، و سال ۱۴۰۱ به ۱۶۱ نفر در دریای خزر غرق شدند.

مازندران دارای ۱۵ شهرستان ساحلی است که در این میان شهرستان‌های محمود آباد با ۳۰ کیلومتر ساحل آزاد و بیش از ۱۲۰ راه دسترسی دارای ۱۶ طرح، بابلسر با ۲۷ کیلومتر نوار ساحلی و ۱۳ کیلومتر نوار ساحلی قابل شنا، از شاخص‌ترین شهرستان های مرکزی استان در اجرای این طرح محسوب می شوند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها