آخرین اخبار :
کد خبر : 46407 یکشنبه 2 ارديبهشت 1403 اجتماعی

برگزاری همایش دو روزه آموزش تربیت مدرس و کنشگران جمعیتی مازندران

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، گفت؛ در راستای تاکید استاندار مازندران مبنی بر فعال نمودن اتاق رصد و وضعیت جوانی جمعیت همایش دو روزه آموزش تربیت مدرس و کنشگران جمعیتی با حضور ۲۰۰ کنشگر جمعیت مازندران برگزار شد. ‎

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری درهمایش دو روزه آموزش تربیت مدرس و کنشگران فرهنگی و جمعیتی از سراسر استان با تقدیر از حمایت خوب استاندار مازندران از اتاق رصد و وضعیت جوانی اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، گفت: این همایش با هدف جبهه سازی، شبکه سازی، آموزش و اقناع سازی و تربیت کنشگران جمعیتی استان برگزار شد.

فرشته پازوکی با اشاره به اینکه کنشگران جمعیتی بعد از دوره های آموزشی در طرح فتان، محله به محله برای رسیدن به موالید و ازدواج مطلوب فعالیت می کنند، افزود: تا پایان سال جاری ۳۵ هزار موالید و ۲۱ هزار ازدواج را برای مازندران ترسیم کردیم که امیدواریم با تلاش کنشگران جمعیتی و حمایت و همکاری همه مسئولان دستگاه های اجرایی به این مهم دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه جمعیت سالمندی مازندران نگران کننده است، افزود: با دستور استاندار مازندران همه فرمانداران به همراه نیروهای مرتبط با طرح جوانی جمعیت با حضور در اتاق رصد و وضعیت جوانی جمعیت اداره کل امور بانوان و خانواده ضمن اطلاع از وضعیت جمعیتی شهرستان، نسبت به میزان مشارکت خویش در این طرح متعهد می شوند.

پازوکی، تصریح کرد: طی هفته اخیر تعداد زیادی از فرمانداران، بخشداران و دهیاران با حضور در اتاق رصد جوانی و جمعیت امور بانوان برای شرکت در طرح فتان اعلام آمادگی کردند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها