آخرین اخبار :
کد خبر : 46397 جمعه 31 فروردين 1403 علم و فناوري

برگزاری همایش یک‌روزه متخصصان اورولوژی اطفال کشور در آمل

جدیدترین دستاوردهای عملی پزشکان متخصص حوزه اورولوژی در همایش یک‌روزه اورولوژیست‌های کشور با عنوان «تازه‌های اورولوژی اطفال» در بیمارستان تخصصی شمال آمل ارائه شد.

به گزارش خبرمازندران به نقل از ایسنا، در این همایش که با عنوان تازه‌های اورولوژی اطفال برگزار شد، به‌روز کردن اطلاعات و معلومات اورولوژیست‌ها و معرفی تکنولوژی‌های جدید برای درمان بیماری‌های شایع در بیماری های ادراری و تناسلی اطفال و کودکان با حضور متخصصان این حوزه، بررسی و نسبت به توجه بیشتر خانواده‌ها برای معاینه‌های دوره‌ای و سالانه فرزندان‌شان توسط پزشکان متخصص تاکید شد.

دبیر علمی این همایش با بیان اینکه موضوع اورولوژی اطفال در کودکان محور اصلی این همایش بوده، گفت: این همایش با حضور متخصصان حوزه اورولوژی، زنان و زایمان، کودکان و پزشکان استان‌های مختلف مورد بحث و بررسی قرارگرفت.

دکتر شعاعی با اعلام این مطلب که همایش امسال دارای امتیاز بازآموزی برای شرکت کنندگان بود، افزود: ارائه آخرین دستاوردها و روش‌های نوین درمانی در جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی مهمترین موضوع‌های برگزاری این همایش بوده که در قالب سخنرانی‌ها ارائه شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با تداوم در برگزاری این همایش‌ها در راستای آگاهی‌بخشی خانواده‌ها نسبت به شیوع، کنترل و پیشگیری بیماری‌ها در این حوزه اقدام شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها