آخرین اخبار :
کد خبر : 46370 جمعه 24 فروردين 1403 محیط زیست و منابع طبیعی
مدیرکل منابع طبیعی مازندران خبرداد

بازداشت ۹ متخلف طی ۴۸ ساعت گذشته در منابع طبیعی مازندران

مدیرکل منابع طبیعی مازندران با بیان اینکه در نشست خبری با اصحاب رسانه اعلام کردیم در صورت هرگونه دست درازی و تخلف در منابع طبیعی با متخلفان برخورد جدی می‌شود و به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند، گفت: در موضوع شرکت چوب رهاسان نکا، دادستان شهرستان نکا ۳ نفر از ماموران منابع طبیعی را احضار کرد و با قرار وثیقه آزاد شدند تا تحقیقات کامل انجام شود.

سید علی علوی شامگاه ۲۳ فروردین در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در صیانت از حقوق منابع طبیعی و جنگل‌ها با احدی تعارف نداریم و قبل از ورود دستگاه‌های امنیتی و قضایی خودمان پیش قدم می‌شویم.

این مسئول با اشاره به اینکه در دی ماه سال گذشته خودمان حراست و بازرسی اداره کل منابع طبیعی را مأمور بررسی تخلف شرکت چوب رهاسان معرفی کردیم، تصریح کرد: برخی چوب‌های موجود در این شرکت بدون مجوز و قاچاق بوده؛ در واقع چوب‌های توقیفی با برگزاری مزایده به فروش می‌رسند.

علوی افزود: خودمان وارد شدیم و چوب‌ها را خودمان شناسایی کردیم و به دستگاه قضایی و امنیتی معرفی کردیم.

مدیرکل منابع طبیعی مازندران با قدردانی از اینکه دستگاه قضایی با منابع طبیعی همراه است، خاطرنشان کرد: منابع طبیعی در معرفی متخلفان با کسی تعارف ندارد.

این مسئول در خصوص شناسایی و دستگیری قاچاقچیان چوب در شهرستان بهشهر که ۲۲ فروردین به قطع ۷۰ درخت پرداختند، گفت: تاکنون ۶ نفر از متخلفان منابع طبیعی که طی روزهای اخیر در جنگل‌های بهشهر اقدام به قطع ۷۰ اصلحه درخت توسکا کردند در حال حاضر در بازداشت بسر می‌برند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها