آخرین اخبار :
کد خبر : 46350 شنبه 18 فروردين 1403 ورزش

مربی تیم نساجی مازندران: شرایط نساجی ناامیدوار کننده‌ نیست

مربی تیم نساجی مازندران، با بیان اینکه تیمش روی دور بد بیاری قرار دارد، گفت: ما همچنان امیدوار هستیم و فکر نمی‌کنم تیم نساجی شرایط ناامیدوارکننده‌ای داشته باشد.

«مصطفی صداقت» پس از شکست یک برصفر تیمش نساجی برابر میهمانش ملوان بندرانزلی در نشست خبری افزود: هواداران و شما رسانه‌ها شک نکنید که لیگ امسال تا هفته آخر برای همه تیم‌ها ادامه خواهد داشت و ما امیدوار هستیم.

وی، با بیان اینکه تیم نساجی در سه بازی اخیر با هدایت ساکت الهامی بیشترین موقعیت را برابر حریفان ایجاد می‌کند، اضافه کرد: در بازی با ملوان هم، همه دیدند که یکی از یک طرفه‌ترین بازی‌های ملوان بوده که کمترین موقعیت را داشته است.

مربی تیم نساجی مازندران گفت: بازیکنان ما در بازی امروز موقعیت‌های زیادی خلق کردند که اگر با دقت عمل می‌کردند، باید نتیحه بازی برعکس و به نفع نساجی می‌شد.

صداقت در عین حال از عملکرد بازیکنان نساجی تشکر کرد و ادامه داد: تیم نساجی تحت فشار روانی قرار دارد و دروازه‌بان تیم ملوان در این بازی عملکرد خوبی داشت و بیشتر موقعیت‌های مهاجمان و هافبک‌های ما را دفع کرد.

وی از شکست تیمش برابر ملوان از هواداران نساجی عذرخواهی کرد و گفت: قطعا این وضعیت دائمی نیست و امیدوار به روزهای خوش آینده هستیم.

مربی تیم نساجی یادآورشد: روند تیم ما از نظر کیفیت بازی بهتر و بهتر می‌شود و اینکه گل خورده کمتری داریم، نشان از عملکرد خوب خط دفاعی تیم ما هست.

به گزارش خبرنگار ایسنا،  تیم نساجی مازندران در هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شنبه شب در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر میزبان تیم ملوان انزلی بود و با نتیجه یک برصفر به میهمانان مدعی خود باخت.

نساجی با قبول سیزدهمین شکست ابن فصل خود و به لطف سه پیروزی و ۶ تساوی با ۱۵  امتیاز در رده پانزدهم جدول شانزده تیمی این مسابقات باقی ماند.

نساجی در دیداری حساس از هفته بیست و سوم روز جمعه ۲۴ فروردین در اصفهان به مصاف تیم مدعی سپاهان خواهد رفت.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها