آخرین اخبار :
کد خبر : 46299 شنبه 4 فروردين 1403 دولت و ادارات

استاندار مازندران بر توجه جدی به ایمن سازی محور ارتباطی پل زنگوله - بلده تاکید کرد

استاندار مازندران، گفت: تاپایان ساخت آزاد راه تهران - شمال باید نسبت به ایمن سازی و ترمیم جاده ارتباطی پل زنگوله - بلده به عنوان جاده پدافند غیرعامل اقدام شود. ‎

سیدمحمود حسینی پور روز شنبه در جلسه بررسی وضعیت ترافیک سفرهای نوروزی در جاده های مازندران در سالن اجتماعات آزاد راه تهران - شمال منطقه دونا جاده کندوان، افزود: رئیس جمهور دولت مردمی در آیین افتتاح فاز دوم و آغاز کلنگ زنی فاز سوم آزادراه تهران - شمال در سال گذشته دستور دادند محور پل زنگوله تا بلده باید طرح مطالعاتی آن انجام گیرد.

وی اظهارکرد: تا زمان بهره برداری کامل آزاد راه تهران - شمال که حدود پنج سال زمان می برد، به محور ارتباطی پل زنگوله - بلده باید توجه جدی بشود.

استاندار مازندران، تصریح کرد: با این توصیف؛ مسافران و گردشگران از یکطرفه شدن جاده چالوس خسته شده اند و باید هرچه زودتر محور پل زنگوله - بلده - آمل آماده شود.

وی ضمن قدردانی از گزارش فرماندار چالوس در خدمات رسانی به مسافران از این که این شهرستان مقصد گردشگری است، یادآور شد: گزارش های خوبی که از سوی مسوولان دستگاه های اجرایی خدمات رسان ارائه شد، امید بخش بوده که با وضع موجود و تلاش بیشتر می توان شرایط بهتری برای مسافران فراهم کرد.

وی بیان داشت: در این منطقه تا زمان راه اندازی آزادراه به طور کامل محدودیت داریم منتهی هنر مامسوولان این باید باشد که چه کار کنیم با کمترین هزینه بیشترین خدمات را ارائه دهیم چرا که مسوولیت جان و مال صدها هزار نفر مسافر و رانندگان کندوان بر عهده ماست، آنان مانند اعضای خانواده خودمان هستند و نباید کوتاهی کرد چرا که مسوول هستیم.

استاندار مازندران، گفت: همدلی و هم افزایی میان مسوولان ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران خیلی می تواند به ارائه خدمات بهتر به مسافران و گردشگران کمک کند، به هر اندازه بتوان با همدیگر در ارائه خدمات همدل باشیم خیلی از مشکلات کاهش می یابد، وقتی که بیشترین انباشت خودرو را در استان و مقام نخست داریم و کاهش ۶۵ درصدی تلفات جاده ای از افتخارات مازندران است و باید تقدیر شود.

حسینی پور اضافه کرد: این نشانگر تلاش های جهادی شما مسوولان بوده است که باید این رتبه کاهش تلفات را حفظ کرد و تا پایان تعطیلات نوروز اگر این رویه پیش برود خستگی از تن همه ما خارج می شود.

وی بیان داشت: جاده کندوان به علت برخورداری از موقعیت های ممتاز از دیر باز تاکنون خاستگاه گردشگران داخلی و خارجی بوده است چرا که حاضر نیستند با حمل و نقل هوایی سفر کنند.

استاندار مازندران با تاکید بر جمع آوری زباله در جاده چالوس و نصب تابلوهایی برای فرهنگ سازی پاکیزگی محیط جاده را خواستار شد و گفت: مردم رعایت کنند تا در هر مکانی زباله نریزند.

وی تاکید کرد: با برنامه ریزی منسجم و هدفمند و با امنیت کامل و خدمات بهتر می توان به مسافران خدمات ارائه کرد.

مسافت محور پل زنگوله تا دوآب - بلده حدود ۸۰ کیلومتر است که ۲ محور ارتباطی مهم کندوان و هراز را به همدیگر متصل می کند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها