آخرین اخبار :
کد خبر : 46292 جمعه 3 فروردين 1403 اقتصاد

«پویش همدلی» طرح نو برای توسعه مازندران

پویش همدلی باهدف جذب سرمایه گذاری، همگرایی، هم افزایی و گفتمان مشترک برای توسعه مازندران، جدیدترین راهبرد و طرح نو استاندار مازندران است که در آغاز سال جدید مورد تاکید قرار داد. ‎

به اعتقاد کارشناسان در شرایط فعلی که کشور ما با تحریم‌های ظالمانه دشمنان رو به روست، مهمترین مسیر در جهت تسریع در روند توسعه، حمایت و جذب سرمایه گذاری‌های جدید است، رویکردی که استاندار دولت جهادی سیزدهم در مازندران را برآن داشت تا در ماه های اخیر همایش منطقه ای فرصت های سرمایه گذاری را در گستره این استان دارای ظرفیت های فراوان برگزار کند.

در این بین، از نظر سید محمود حسینی‌پور تنها راهبردی که می تواند روند توسعه استان را تداوم بخشد، همدلی است که وی "پویش همدلی" را در اول سال جاری باهدف تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در بحث جهش تولید بنیانگذاری کرد.

به تاکید مسوولان استان مازندران حوزه اقتصادی این استان دارای تمدن و تاریخ بزرگ نیازمند رویکرد جدید است تا در این برآیند با طراحی که می شود سلسله اقداماتی را انجام داد تا رویکردها نهادهای استانی تغییر کند و با هدف سرمایه گذاری مطلوب توسعه استان رقم بخورد.

استاندار مازندران، گفت: نبود روحیه همگرایی، همدلی، هم افزایی میان برنامه ریزان و مسوولان دست اندرکار ادوار گذشته یکی از علت های اساسی توسعه نیافتگی این استان بود در حالی که امروز نیازمند همدلی، همگرایی و گفتمان مشترک هستیم.

سیدمحمود حسینی پور، افزود: کارهای خوبی در این سال ها در استان در دولت سیزدهم انجام شد که با حمایت و همدلی مسوولان و مردم بود در حالی که متاسفانه در ادوار گذشته نوع نگاه ها انفرادی، جزیره ای و بخشی بود درحالی که امروز برای توسعه همه جانبه در این استان نیازمند همدلی، همگرایی، همدلی و گفتمان مشترک هستیم.

وی اظهار کرد: در زمان حاضر باید برای نهادینه شدن این موضوع بسیار مهم در فضاهای فرهنگی بیشتر برنامه ریزی و تلاش شود، درصورتی که چنین اتفاقی رخ دهد جوانان این استان که در جای جای کشور و حتی در دنیا به عنوان افرادی نخبه فعالیت می کنند می توانیم از وجود این سرمایه های اجتماعی برای پیشرفت و آبادی این استان بهره مند شویم.

استاندار مازندران با اشاره به شعار سال گفت: همه ما با تمام وجود برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و برنامه های دولت سیزدهم برای رونق تولید گام بر می داریم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها