آخرین اخبار :
کد خبر : 43418 پنج شنبه 28 ارديبهشت 1402 کشاورزی

استاندار مازندران: باید راه برای سرمایه گذاران بخش کشاورزی باز شود

سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران در جلسه شورای سیاست‌گذاری بخش کشاورزی مازندران با عنوان اینکه، کشاورزی ما تشنه دانش‌بنیان شدن است و سرمایه گذاران بسیاری علاقمند به سرمایه گذاری در این بخش هستند، گفت: باید راه را برای سرمایه گذاران بخش کشاورزی باز کنیم و به آنها میدان دهیم. ‎

سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران در جلسه شورای سیاست‌گذاری بخش کشاورزی مازندران با عنوان اینکه، صادرات یکی از موضوعات مهم مرتبط با زنجیره ارزش بخش کشاورزی است و باید نقش زنجیره ها در استان شناسایی شود، خاطرنشان کرد: باید مشخص شود نقش مازندران در زنجیره ارزش کجاست و دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری بخش کشاورزی باید فعال شود.

وی ادامه داد: موضوعات کشاورزی با دغدغه جدی مطرح می‌شود اما این مسایل باید مورد پیگیری قرار گیرد و جز دبیرخانه این شورا نمی تواند این مسیر را هموار کند.

استاندار مازندران با بیان اینکه کشاورزی ما تشنه دانش‌بنیان شدن است، ادامه داد: کسی‌که در دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری بخش کشاورزی کار می‌کند باید همه انگیزه کاری‌اش کشاورزی باشد و با علاقه در این دبیرخانه کار کند.

حسینی پور بیان کرد: در حال حاضر متناسب با شرایط بحران کار می‌کنیم و باید همه اینها در شورای سیاست‌گذاری مشخص شود و با برنامه حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: اساتید فراوانی در حوزه کشاورزی هستند که آمادگی خود را برای فعالیت اعلام کردند و باید از نقطه نظر تمامی صاحبنظران کشاورزی برای کمیته هایی که راه‌اندازی می‌شود استفاده کنیم.

استاندار مازندران اظهار کرد: معاونت اقتصادی برای فعال کردن دبیرخانه و کمیته‌های شورای سیاست‌گذاری بخش کشاورزی اقدام کند تا خروجی کار کمیته‌ها دستورکار جلسه شورای سیاست‌گذاری شود و به مرحله اجرا دربیاید.

حسینی پور، گفت: مسائل حوزه برنج باید در شورای سیاست‌گذاری تعیین تکلیف شود و برنامه هایی برای این محصول وجود داشته باشد.

استاندار مازندران اظهار کرد: کسانی هستند که اراده دارند تا در بخش کشاورزی سرمایه‌گذاری کنند و باید راه را برای سرمایه گذاران بخش کشاورزی باز کنیم و به آنها میدان دهیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها