آخرین اخبار :
کد خبر : 43411 دوشنبه 25 ارديبهشت 1402 ورزش

برنامه سفت و سخت نساجی مازندران در بلیط فروشی بازی با پرسپولیس

باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران در اطلاعیه جدید در خصوص نحوه فروش بلیط دیدار آخر این هفته تیم های نساجی مازندران و پرسپولیس مطالبی را اعلام کرد.

 این باشگاه در اطلاعیه خود ذکر کرده است افرادی که در چهار بازی گذشته با کد ملی خود بلیط جایگاه نساجی را خریداری کردند اجازه خرید بلیط جایگاه نساجی برای تماشای بازی این تیم در مقابل پرسپولیس تهران را دارند.

در این اطلاعیه علت این اقدام را بدین گونه اعلام شد که باشگاه نساجی مازندران در نظر دارد برای خرید بلیط جایگاه هواداران خود در مقابل پرسپولیس این حق را برای هوادارانش حفظ کند.

تیم های فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس تهران در آخرین بازی لیگ برتر فوتبال ایران روز پنجشنبه، ‌۲۸ اردیبهشت ماه در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم می روند که در صورت برد پرسپولیس، جام قهرمانی به سرخ پوشان پایتخت اعطا خواهد شد.

مسوولان ارشد سیاسی و ورزشی مازندران از اختصاص ۶۰ درصد ظرفیت وزشگاه وطنی برای حضور تماشاگران این دیدار خبر دادند و اعلام کردند ۶ هزار بلیط این دیدار به تماشاگران فروخته می شود که از این تعداد براساس قوانین و ضوابط فدارسیون فوتبال ۱۰ درصد از این سهمیه مربوط به هواداران پرسپولیس است.

در حالی از تمامی ظرفیت ۱۰ هزار نفری این ورزشگاه تازه نوسازی و بهسازی وطنی قائمشهر استفاده نمی شود که بدلیل مسائل فنی و تصمیمات اتخاذ شده ۶۰ درصد این ظرفیت به تعداد ۶ هزار نفر به تماشاگران اختصاص داده شده است و مسوولان مازندران بر همین تعداد ظرفیت تماشاگر در این ورزشگاه تاکید دارند به طوریکه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران امروز اعلام کرد ظرفیت این ورزشگاه برای مسابقه پیش رو افزایش نمی یابد و افراد از حضور پشت درهای بسته ورزشگاه خودداری کنند.

ورزشگاه وطنی قائمشهر در حالی با ۶ هزار تماشاگر قرار است پنجشنبه، ‌۲۸ اردیبهشت ماه محل برگزاری رقابت مهم و حساس میان این دو تیم کشوری باشد که پیش بینی و همچنین مشاهدات نشان می دهد بسیاری از هوادران دو تیم از اقصی نقاط مازندران برای دیدن این بازی قصد آمدن به قائمشهر را دارند.

این موضوع به یکی از موضوعات اساسی و محوری برنامه ریزی مسوولان امنیتی و ورزشی مازندران مبدل شده است به طوریکه معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به این موضوع اذعان داشت.

روح الله سلگی از اعمال محدودیت ترافیکی در اطراف ورزشگاه وطنی در روز پنجشنبه هفته جاری همزمان با برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های لیگ برتری نساجی مازندران و پرسپولیس تهران به عنوان بخشی از این اقدامات نام برد.

ورزشگاه وطنی در قلب و هسته مرکزی شهر قائمشهر قرار دارد و خیابان کارگر که در میان عامه مردم قائمشهر با عنوان خیابان ساری معروف است در ابتدای مسیر این خیابان بسیار پرتردد و شلوغ شهر قرار دارد.

علاوه بر این بخش اعظمی از پاساژها و مراکز خرید بزرگ قائمشهر در جوار این ورزشگاه قرار دارد که غالبا جزو مناطق پرتردد و شلوغ شهر است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها