آخرین اخبار :
کد خبر : 43393 چهارشنبه 13 ارديبهشت 1402 علم و فناوري

اساتید نمونه دانشگاه پیام نور استان مازندران معرفی شدند

دکتر نازک تبارسرپرست دانشگاه پیام نور مازندران در آیین بزرگداشت مقام معلم وتجلیل از اساتید دانشگاه عنوان کرد؛ اساتید دانشگاه نقش مهمی در گسترش ،علم و اخلاق و معنویت در جامعه دارند

 
به گزارش خبرمازندران به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان مازندران، آیین بزرگداشت هفته معلم و  تجلیل از اساتید نمونه دانشگاه پیام نور استان مازندران روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲با حضور دکتر غلامی فرماندارسوادکوه، دکترصادق برزگر مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی مازندران، دکتر حامدفاضلی کبریا مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، دکتر عبدالله رضایی مدیرکل فروش و اموال تملیکی مازندران، حجت الاسلام نامدار رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان، دکتر نازک‌تبار سرپرست دانشگاه پیام نور مازندران، دکتر شهرام ملانیا جلودارمعاون اجرایی استان، جمعی از رؤسای مراکز و واحدها، مدیران ستادی و اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور استان مازندران، در دانشگاه پیام نور مرکز ساری برگزار شد.   
 
دکتر حسین نازک‌تبار سرپرست دانشگاه پیام نور استان مازندران ضمن تشکر از حضور مدعوین و میهمانان در این مراسم ، سالروز شهادت استاد شهید مطهری را گرامی  داشت و روز معلم و استاد را خدمت همه همکاران دانشگاهی و اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه تبریک گفت. وی همچنین از زحمات و تلاش همه اساتید در طی این مدت تشکر کرد و برای تمام اساتید سلامتی و بهروزی را مسألت کرد.
وی با بیان نامگذاری امسال به نام سال "مهار تورم و رشد تورم " ابراز امیدواری کرد شاهد عملکرد مثبت و اثربخشی بیشتر دانشگاه برای حل مسائل جامعه  و کمک به نیازهای دستگاههای اجرایی باشیم و شایسته است ما دانشگاهیان، مسئولیت خود را نسبت به دانشجو و جامعه به بهترین شکل  انجام دهیم. دکتر نازک‌تبار گزارشی اجمالی از برنامه‌های توسعه‌ای دانشگاه پیام نور استان مازندران را ارائه کرد.
وی افزود:در این استان ۱۵ مرکز و واحد فعالیت می کنند که حدود۱۵ هزاردانشجو  در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشدتحصیل می کنند.
دکتر نازک تبار بابیان اینکه ۱۴۴ نفر عضوهیات علمی با دانشگاه پیام نور مازندران همکاری دایمی دارند که از این تعداد ۴۴نفرمربی،۸۶نفراستادیار،۱۳ نفردانشیار و یک نفر استاد هستند.
وی گفت: توسعه رشته‌ها به‌ویژه رشته‌های کارشناسی ارشد  بر اساس نیازمندی و پتانسیل‌های استان  درحال انجام هست  و پیش بینی می شود   اسامی رشته های جدید در دفترچه سال تحصیلی جدید      مندرج شود و یکی از درخواست‌های ما و همه اعضای محترم علمی،  همین توسعه رشته‌های کارشناسی ارشد است.
 سرپرست دانشگاه پیام نور مازندران از تلاش برای توسعه امکانات و زیرساخت ها خبر داد و گفت: امکانات و زیرساخت‌های دانشگاه چند سالی است که تقویت نشده است و بخشی هم که تعمیر و تجهیز شده از کمک‌های خیرین بوده است که درحال حاضر برنامه هایی خوبی دردست اجرا داریم.

وی با اشاره به تکمیل پروژه‌های در دست اجرای این دانشگاه گفت: تکمیل پروژه‌های در حال ساخت  بویژه مراکز ساری و تنکابن در دستور کار قرار گرفته است و مقرر شد از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری و همکاری با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، اعتبارات چهار میلیارد ریال مناسب تخصیص یابد.
وی از توسعه مراکز نوآوری و رشد در این دانشگاه خبر داد و گفت: توسعه مراکز نوآوری، خانه های خلاق ، برگزاری رویدادهای  علمی فرهنگی در سطح استان را در دستور کار داریم که همه این موارد با اولویت استفاده از ظرفیت دانش‌بنیان شدن بخش های توسعه ای و ظرفیت اعضای هیات علمی قابل تحقق است.

حجت الاسلام و المسلمین  علی نامدار رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان مازندران با تجلیل از مقام استاد و گرامیداشت هفته معلم، گسترش مرزهای علم و فناوری، ایجاد افزایش روحیه تحقیق و تتبع در بین نسل جوان، تعلیم و تربیت و ارتقاء فرهنگی و شناخت نیازها و مشکلات مردم و کمک به حل آنان و آموزش و پرورش نیروهای انسانی متعهد و متخصص را از مهم‌ترین اهداف عمده دانشگاه‌ها عنوان کرد و گفت: انتظار داریم که اساتید دانشگاه در مشی و مسیر الهی ،محکم و مستقر باشند  . وی از اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاه به عنوان اقشارتاثیرگذاری یادکرد که دررای و عقیده مردم اثرگذارهستند.
در این جلسه دکترعباس حاجیهاو دکتر حامد فاضلی  از اساتید دانشگاه پیام نور مازندران دیدگاههای خود را درباره روز استاد بیان کردند.

در پایان این مراسم از دکتر عباس احمدی، دکترمهدی خادمی کولایی، دکتر لیلا خان محمدی، دکتر مهسا رفعتی آلاشتی، دکتر ریحانه راهنما،دکتر سیدحسن صالح نژاد، دکتر محمدجواد طالبی چاری، دکترسعیدمرادی رکابدارکلایی، دکترمصطفی نوری، دکتر محسن واثقی به عنوان اساتید نمونه شاغل و از، دکتر سیامک فیروزیان بندپی  و دکترمحیط رضایی کلانتری به عنوان اساتید پیشکسوت نمونه دانشگاه پیام نور استان مازندران در سال ۱۴۰۲ تجلیل شد.

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها