آخرین اخبار :
کد خبر : 43365 جمعه 25 فروردين 1402 حوادث
بخشدار مرزن آباد خبرداد

تخریب دو پل "واسپول و پولاد کوه" با طغیان رودخانه در مرزن آباد

بخشدار مرزن آباد گفت: بر اثر طغیان رودخانه و بالا آمدن آب، دو پل واسپول و پولاد کوه به طور کامل زیر آب رفت و تردد را مختل کرد.

مهدی صادق کوهستانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بالا بودن دبی آب و طغیان رودخانه روز گذشته، دو پل موقت واسپول و پولاد کوه به زیر آب رفت، اظهار کرد: تخریب کامل این دو پل موقت که بعد از سیل مرداد ماه احداث شده بود موجب اختلال در رفت و آمد روستاهای این مسیر و امداد رسانی شد.

وی افزود: از صبح امروز همه تجهیزات راهداری و بسیج سازندگی اعم از بیل و لودر در منطقه مشغول به کار هستند، با تثبیت و استحکام سازی این دو پل تردد برای بیل مکانیکی امکان پذیر خواهد بود.

بخشدار مرزن آباد یادآور شد: راه ارتباطی گیجان و انگوران که از پل پولاد کوه عبور می‌کردند قطع شده بود، امروز بازگشایی می‌شود.

این مسئول، تصریح کرد: به علت تخریب پل واسپول اهالی دلیر، الیت و نوکرس مجبورند از راه رجه که از ناتر به الیت راه دارد عبور کنند، همچنان یک دستگاه لودر در حال تثبیت و بازسازی این مسیر است.

صادقی با اشاره به تثبیت و بازگشایی دو پل واسپول و پولاد کوه تا پایان امروز، گفت: همه منازلی که در سیل مرداد ماه در مسیر سیلاب و در بستر بودند مجددا دچار آسیب شدند و این موضوع نشان می‌دهد دیگر نباید به فکر بازسازی این واحدها بود زیرا در بستر رودخانه قرار دارند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها