آخرین اخبار :
کد خبر : 42339 پنج شنبه 17 فروردين 1402 سیاست
عباسی، معاون وزیر کشور:

همه تلاش ها در حمایت از استانداری های استان های شمالی انجام خواهد شد / در دولت دهم سازمان عمران سواحل تصویب و قانونی شد

عباسی با بیان این که در دولت دهم سازمان عمران سواحل تصویب و قانونی شد، گفت: همه تلاش ها در حمایت از استانداری های استان های شمالی انجام خواهد گرفت چراکه ارائه خدمات ملی نیازمند توجه و حمایت ملی است. ‎

محمد عباسی، معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور در ستاد راهبردی مدیریت فرهنگی و اجتماعی سواحل خزر در دفتر غرب استانداری مازندران که با حضور استانداران و فرماندهان سپاه پاسداران استان های شمالی کشور برگزار شد، افزود: قرارگاه عفاف و حجاب در وزارت کشور ایجاد شده است و وزیر کشور تاکید داشتند، هیچ چیزی از مسائل عفاف و حجاب مهم تر نیست و به همین خاطر این ستاد ایجاد شده است.

عباسی بیان داشت: سال گذشته برای اولین بار بدهی های ناجیان غریق تسویه شد و همچنین رئیس جمهور دستور دادند حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه ساحل پرداخت شود.

معاون وزیر کشور با بیان این که امسال برای تقویت امکانات و تجهیزات ناجیان غریق هم برنامه ریزی شده است، گفت: خدمات ملی در استان های شمالی ارایه می شود در حالی امکانات محلی است و این کمبودها به وزیر کشور و دیگر مسوولان اطلاع داده می شود.

به گفته عباسی همه تلاش ها در حمایت از استانداری های استان های شمالی انجام خواهد گرفت.

وی با بیان این که در دولت دهم سازمان عمران سواحل تصویب و قانونی شد، گفت: در دولت سیزدهم درحال راه اندازی محتوای این سازمان هستیم و اگر این اتفاق بیفتد برای مدیریت آن صالح ترین و مقتدرترین افراد استانداران هستند و ما هم حمایت می کنیم.

رییس سازمان امور اجتماعی وزارت کشور افزود : نقش حاکمیت تسهیل در امور است اما زیرساخت ها هم باید فراهم شود و برای صحنه آمدن مردم باید امور تسهیل شود.

وی بیان داشت: یکی از انتظارات این است موانع در ارائه خدمات در سواحل بر طرف شود و نشستی هم با نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان های شمالی داشته باشیم.

وی گفت : آن وظایفی که بر عهده هیات دولت است تدبیر و سناریوی قوی و قدرتمند نیاز دارد و در نشست شورای فرهنگی و اجتماعی کشور مصوبات این نشست محوری و مطرح خواهد شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها