آخرین اخبار :
کد خبر : 42332 سه شنبه 15 فروردين 1402 حوادث

مخل نظم و امنیت عمومی با شلیک پلیس در ساری زمین‌گیر شد

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از دستگیری مخل نظم و امنیت عمومی در عملیات ضربتی پلیس ساری خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سید جعفر ساداتی درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر چاقو کشی و درگیری مسلحانه توسط یکی از مخلان نظم و امنیت عمومی در ساری، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت بلافاصله، ماموران کلانتری ۱۱ ساری برای بررسی موضوع و دستگیری متهم به محل حادثه اعزام شدند.

ساداتی خاطرنشان کرد: متهم که در این درگیری‌ها دو نفر از شهروندان را در پی خصومتی شخصی به ضرب گلوله مجروح کرده بود، در حین دستگیری با ماموران درگیر شد که در اقدامی عملیاتی و با شلیک گلوله از سوی ماموران زمین‌گیر شد.

وی با اشاره به این که افراد مصدوم این حادثه و فرد متهم توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند، به اراذل و اوباش و کسانی که بخواهند نظم و امنیت عمومی را مختل کنند، هشدار داد؛ امنیت، آرامش و آسایش مردم خط قرمز پلیس است و کسانی که بخواهند به هر طریقی آن را خدشه‌دار کنند با برخورد قاطعانه ماموران پلیس روبرو خواهند شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها