آخرین اخبار :
کد خبر : 42310 دوشنبه 7 فروردين 1402 فرهنگ
در ششمین روز از فروردین امسال رقم خورد

اقامت بیش از ۱۱ میلیون مسافر نوروزی در مازندران

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران با اعلام اینکه از ۱۶ اسفند سال گذشته تا ششم فروردین سال جاری ۱۱ میلیون و۷۵۳ هزار و ۷۴۸نفر در مازندران اقامت یافتند، گفت: تعداد اقامت کننده‌های ششمین روز تعطیلات نوروز سال جاری یک میلیون و ۳۶۳ هزار و ۹۹۰نفر در این استان به ثبت رسید.

صادق برزگر در ستاد خدمات سفر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسافران و گردشگران در هتل‌ها، اقامتگاه‌های سنتی، مهمانپذیر، هتل آپارتمان، اقامتگاه بومگردی، هتل بیمارستان‌ها، هتل بوتیک سنتی، متل‌ها، خانه مسافر، اقامتگاه‌های موقت، تاسیسات اقامتی وابسته به وزارت آموزش و پرورش و سایر مراکز اقامتی اسکان یافتند.

وی مجموع بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین راهی را ۸۱۵مورد از آغاز ستاد تا چهارم فروردین اعلام کرد.

برزگر خاطرنشان کرد: از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تا دوم فروردین سال جاری ۴۶ فقره تشویق، ۹۳ فقره تذکرات و ۳۰ مورد اخطار کتبی به مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی ارائه شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران کل بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، توریستی، صنایع دستی و موزه از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تا پنجم فروردین سال جاری را ۵ میلیون و ۹۶۹هزار و ۳۲۷ نفر اعلام کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها