آخرین اخبار :
کد خبر : 42306 یکشنبه 6 فروردين 1402 اقتصاد
تلاش ۱۰۰ روزه مسئولان شهرستان ساری به ثمر نشست؛

شروع به کار میدان تره بار ساری بعد از ۱۵ سال

پس از ۱۵ سال بلاتکلیفی، در دولت سیزدهم میدان میوه و تره بار ساری در یک اقدام جهادی ۱۰۰ روزه مورد بهره‌برداری و به صورت رسمی در قرن جدید آغاز به کار کرد.

پس از ۱۵ سال بلاتکلیفی، در دولت سیزدهم میدان میوه و تره بار ساری در یک اقدام جهادی ۱۰۰ روزه مورد بهره‌برداری و به صورت رسمی در قرن جدید آغاز به کار کرد.

فرماندار ساری امروز در حاشیه افتتاحیه رسمی فعالیت میدان میوه و تره بار ساری در جمع خبرنگاران، گفت: این مرکز تجاری یا همت مسئولان دولت سیزدهم، سهامداران، هیات مدیره و پیمانکاران پس از ۱۵ سال وقفه تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

محمدعلی نوبخت با اشاره به اینکه این پروژه در ابتدای دولت سیزدهم ۴۴ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، اکنون با پیگیری‌های صورت گرفته به ۱۰۰ درصد رسیده است و نقل و انتقال توسط حجره‌داران انجام شد، افزود: قرعه کشی بابت تحویل حجره‌ها بین سهامداران انجام شد تا کار انتقال میدان بار جدید میوه و تره بار ساری به سهولت انجام شود.

وی به شهروندان ساروی وعده داد تا این مجتمع تجاری به پایانه صادراتی ارتقا یابد و مردم مازندران از آن منتفع شوند، تصریح کرد: آخرین وضعیت میدان بار قدیم ساری پس از پایان تعطیلات نوروزی توسط سهامداران و مالکان بررسی خواهد شد تا منافع مردم، حجره داران و مالکان حفظ شود.

فرماندار ساری پیگیر تکمیل طرح میدان جدید میوه و تره بار ساری با همدلی و همراهی بخش خصوصی و دولت انجام  شد، خاطرنشان کرد: با توجه به انتخاب شعار سال رهبری با عنوان "مهار تورم و رشد تولید" دولت در کنار بخش خصوصی قرار دارد تا فعالیت‌های اقتصادی به بخش خصوصی و مردم واگذار شود.

این مسئول تکمیل طرح میدان میوه و تره بار ساری را نمونه عینی مردمی سازی اقتصاد دانست و گفت: دولت سیزدهم در تبعیت از فرامین رهبری در واگذار امور اقتصادی به مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند.

نوبخت اظهار کرد: از دی‌ماه پارسال مجموعه فرمانداری، دستگاه‌های اجرایی و دیگر متولیان امر با حضور در میدان بار جدید ساری از نزدیک در روند اجرایی و تکمیل این طرح بزرگ اقتصادی قرار داشتند و در مدت ۲۰ روز ۱۱ هزار تن آسفالت این مجتمع تجاری، انجام و مشکل زیر ساختی آن نیز رفع شد.

وی با اعلام اینکه بنا داریم در مرکز مازندران طرح‌های نیمه کاره دیگری که سال‌ها بر زمین مانده است را با همدلی و وفاق بین دستگاهی به سرانجام برسانیم، گفت: اعضای هیات مدیره و سهامداران میدان میوه و تره بار ساری پیگیر دریافت مجوز برای طرح توسعه این پایانه هستند.

 فرماندار ساری گفت: میدان میوه و تره بار ساری قابلیت تبدیل شدن به پایانه بزرگ صادراتی را دارد و هدف سهامداران، هیات مدیره و بخش خصوصی این است که این مرکز را به پایانه صادراتی در استان تبدیل کنند و ما نیز از این طرح حمایت خواهیم کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها