آخرین اخبار :
کد خبر : 42298 پنج شنبه 3 فروردين 1402 صنعت
نیروگاه نکا

تعمیرات میاندوره ای واحد2 بخار نیروگاه نکا روزهای پایانی خود را سپری می کند

واحد 2 بخاری نيروگاه شهيدسليمي نكا به منظور انجام تعميرات مياندوره ­اي و ارتقاء آمادگی برای تولید پایدار انرژی برق در تابستان از مدار خارج شد.

      مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا با اعلام این خبر افزود: این واحد براساس برنامه و با هماهنگی مرکز مدیریت شبكه برق کشور با هدف حفظ و ارتقاء آمادگي و توليد پایدار انرژی به مدت 30 روز از مدار خارج شد و تحت عملیات میاندوره ­ای قرار گرفت.

      حسینعلی تازیکی با گسترده، دشوار و حساس خواندن كار تعمیرات، نگهداري و بهره­ برداري از واحدهاي اين نيروگاه با بیش از 4 دهه كاركرد، گفت: بدلیل لزوم آمادگی واحدها برای تأمین نیاز مشترکان شبکه برق کشور در روزهای گرم پیش­رو که تقاضای مصرف با به مدار آمدن سیستم­ های سرمایشی به شدت افزایش می­یابد، کار و تلاش و فعالیت در نیروگاه ­ها حتی در تعطیلات نوروزی به صورت فشرده و بدون وقفه ادامه خواهد داشت و بازدید، تست و سرویس­ های لازم بر روی تجهیزات عمده بخش ­هاي مکانیک، الکتریک، ابزار دقیق و فاین مکانیک انجام می­شود.

       تازیکي همچنین افزود: هموطنان ما مطمئن باشند که فرزندان آنان در نیروگاه­ ها بطور شبانه ­روزی و با تمام توان در تلاشند تا خللی در تولید مطمئن و پایدار برق که آسایش و رفاه مردم به آن گره خورده است، بوجود نیاید، اما از مشترکان فهیم انتظار داریم که مثل همیشه با مدیریت و رعایت الگوی مصرف بهینه برق به خادمان خود در صنعت برق کمک کنند تا انشاء­ا... پیک تابستان امسال را بدون مشکل سپری نماییم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها