آخرین اخبار :
کد خبر : 42292 یکشنبه 28 اسفند 1401 اقتصاد
مدیر خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال:

تامین ۴ میلیارد لیتر انواع فراورده‌های نفتی برای تامین نیاز های نوروزی

مدیر خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال با بیان اینکه این شرکت امسال ۴ میلیارد لیتر انواع فراورده نفتی را برای مصرف مردم و مسافران نوروزی به استان‌های مازندران و گلستان در شمال کشور جابه‌جا کرده است، گفت: با تمهیداتی اندیشیده شده به میزان کافی سوخت در انبارهای نفت ذخیره شده است و هیچ کمبودی در تامین انواع فراورده‌های نفتی نداریم.

"یدالله جهان تاب"عصریکشنبه درحاشیه بازدید از وضعیت ترافیکی جاده هراز که علیخانی معاون عمرانی استاندارمازندران نیز حضور داشت، درگفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: درحال حاضربیشتر دوربین‌های کنترل سرعت و تخلفات حادثه ساز در جاده‌های هراز، کندوان و سوادکوه به طور کامل فعال سازی شده و تا حدود ۷۰ درصد از دوربین‌های دارای مشکل در مسیربین شهری مازندران از رامسر تا گلوگاه اکنون سرعت غیرمجاز و تخلفات حادثه ساز را ثبت می‌کنند.

 سرعت غیرمجاز در صدر تخلفات و تصادفات جاده‌ای مازندران

رئیس پلیس راه مازندران، گفت: درحال حاضر سرعت غیرمجاز رانندگان درجاده‌های ارتباطی مازندران درصد تخلفات ثبت شده رانندگی درشروع مرحله نخست سفرهای نوروزی به این استان بوده است و پس از آن سبقت غیرمجاز و خستگی ناشی از خواب آلودگی در رده‌های بعدی وقوع تصادفات حادثه‌ساز در جاده‌های بین راهی مازندران بوده است.

سرهنگ جهان تاب اضافه کرد: صحبت کردن با تلفن همراه نیز همواره در ردیف‌های بالای تصادف‌های منجر به فوتی و جرحی در سطح استان گزارش شده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها