آخرین اخبار :
کد خبر : 42262 جمعه 19 اسفند 1401 اقتصاد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

کشتارگاه‌ها زیر نظر جهادکشاورزی باشند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: لازم است کشتارگاه‌های استان زیر نظر مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها قرار گیرند و باید با هرگونه تخلف، برخورد قاطع و قانونی انجام شود.

حسن عنایتی کلیجی امروز در ششمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان گفت: به‌رغم همه تلاش‌ها و اقدامات جهادی برای تنظیم بازار و توزیع اقلام اساسی با قیمت مناسب در جامعه، برخی تلاش می‌کنند این زحمات و خدمات را وارونه جلوه دهند و جلوی اقدامات موثری جهاد کشاورزی را بگیرند.

وی افزود: جهاد کشاورزی بدون توجه به حاشیه‌ها، در وسط میدان تنظیم بازار ایستاده و تا روز آخر به ارائه خدمت می‌پردازد.

این مسئول با بیان اینکه مکان عرضه محصولات اساسی و  کشاورزی تنظیم بازاری از طریق فضای مجازی به اطلاع شهروندان استان برسد، تصریح کرد: لازم است کشتارگاه‌های استان زیر نظر مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها قرار گیرند؛ باید با هرگونه تخلف برخورد قاطع قانونی صورت پذیرد.

این مسئول افزود: مدیران جهاد کشاورزی در شهرستان‌ها فرمانده تنظیم بازار آن شهرستان محسوب می‌شوند و باید با قدرت به تامین و توزیع اقلام تنظیم بازاری اقدام کنند.

عنایتی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی با هرگونه گرانفروشی، کم فروشی و اخلال در بازار قاطعانه برخورد می‌شود و تعزیرات حکومتی هم در کنار مدیران جهاد کشاورزی در وسط میدان است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها