آخرین اخبار :
کد خبر : 42246 دوشنبه 15 اسفند 1401 کشاورزی
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران خبر داد

ذخیره ۷۶ هزار تن گندم در مازندران

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران، با اعلام اینکه در تامین آرد استان مشکلی وجود ندارد و به اندازه کافی در استان وجود دارد و توزیع خواهد شد، گفت: ۷۶هزار تن ذخیره گندم داریم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

عباسعلی وفایی‌نژاد امروز در جلسه قرارگاه امنیت غذایی جهاد کشاورزی استان، اظهارکرد: درج قیمت و صدور فاکتور به عنوان یکی از اصول حقوق شهروندی است که باید در بخش خدماتی و صنفی مدنظر قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه وظیفه سنگینی به عنوان خدمت رسانی به مردم را داریم، افزود: امروزه در جنگ ترکیبی قرار داریم و دشمن به اساسی‌ترین سبد خانوار که گندم است رحم نمی‌کند و هرجایی که نیاز اساسی مردم است دست روی تحریم همان کالا می‌گذارد.

این مسئول تصریح کرد: کالا باید در کشور تامین شود و مردم باید این اقدام را در بازار لمس کنند و شاهد خدمات مسئولان باشند.

وفایی‌نژاد با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۳۰ تن شکر داریم و یک هزار تن دیگر هم ذخیره کرده‌ایم، یادآور شد:  آنچه ذخیره‌ شده است در زمان کمبود وارد بازار و در دسترس مردم قرار می‌گیرد، آمادگی برای توزیع شکر به هر میزان که شهرستان‌ها اعلام کنند وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: سیاست استاندار و رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران این است که توزیع برنج خارجی در استان نداشته باشیم و هیچ‌گونه توزیع برنج خارجی در مازندران نخواهیم داشت.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها