آخرین اخبار :
کد خبر : 42244 یکشنبه 14 اسفند 1401 اجتماعی
رئیس بیمارستان امام خمینی ساری:

مراجعه ۸ دانش‌آموز به بیمارستان امام خمینی بدون مشکل بود

رئیس بیمارستان امام خمینی ساری در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه عصر امروز ۸ دانش‌آموز از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل شدند و در معاینات تخصصی هیچ‌کدام علائم خاصی نداشتند، گفت: دانش آموزان به طورسرپایی پس از بررسی‌های تخصصی، مرخص شدند.

خسرو قاسمپوری با اشاره به اینکه دانش آموزان دختر مدرسه ابتدایی قُرُق با اظهار اینکه سوزش چشم و درد شکم دارند از طریق اورژانس به بیمارستان امام خمینی ساری منتقل شدند، افزود: ۶ دانش‌آموز پس از یک ساعت مراقبت‌ و معاینات تخصصی از اورژانس بیمارستان مرخص شدند.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) ساری،اظهار کرد: از تعداد ۸ دانش‌آموز ۷ نفر مرخص شدند و یک دانش آموزز دختر نیز به درخواست خانواده و به دلیل نداشتن هیچگونه علائمی پذیرش اورژانس نشد.

وی افزود: برخی از مراجعان به طور زبانی اظهار به علائمی می‌کردند، اما در معاینات تخصصی پزشکی چیزی یافت نشده و خیلی زود از اورژانس بیمارستان در سلامت کامل مرخص شدند.

قابل ذکر است، برخی رسانه‌های معاند در پی اجرای پروژه برهم زدن امنیت روانی مردم، با انتشار خبری کذب مدعی مسمومیت دانش‌آموزان در مرکز مازندران شدند در صورتی که پرونده پزشکی و اذعان دانش‌آموزان بر خلاف ادعا واهی رسانه‌های ضدایرانی است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها