آخرین اخبار :
کد خبر : 42243 یکشنبه 14 اسفند 1401 اجتماعی
درسالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره)

کلید مسکن یک‌هزار مددجوی مازندرانی به مالکان تحویل داده شد

در سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی آئین تحویل کلید واحدهای مسکونی محرومان کشور به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور برگزار شد، همزمان در استانداری مازندران هم کلید مسکن یک هزار مددجوی مازندرانی به مالکان تحویل داده شد.

استاندار مازندران امروز در آئین تحویل کلید مسکن یک هزار مددجوی مازندرانی با اعلام اینکه دولت مقرر کرد تا پایان سال ۱۴۰۲ تمام مددجویان کشور دارای مسکن شوند، اظهار کرد: در مازندران آمار قابل توجهی از مددجویان نیازمند مسکن هستند لازم است در مناطق روستایی و شهری جامعه هدف شناسایی شوند.

سید محمود حسینی پور با اشاره به اینکه در ستاد مسکن باید تصمیم گیری شود تا با بسیج همگانی سیاست دولت در محرومیت زدایی اجرا شود، افزود: ماندگاری پروژه‌های نیمه تمام که برخی بیش از ۲۰ سال قدمت دارند نشانه ناکارآمدی دستگاه‌های اجرایی است؛ باید در اجرای طرح محرومیت زدایی و خانه‌دار شدن مددجویان اقدامات ویژه انجام شود.

استاندار مازندران در آئین بهره برداری از یک هزار واحد مسکن در مازندران از کمیته امداد و تمامی تلاشگران این عرصه قدردانی کرد و یادآور شد: کار جهادی موجب می‌شود تا اتفاقات خوبی رقم زده شود.

به گزارش ایسنا، آئین تحویل کلید واحدهای مسکونی محرومان کشور به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور برگزار شد و همزمان در استانداری مازندران هم برگزار شد.

کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران، بیش از ۶ هزار خانواده زیرپوشش این نهاد مستاجر هستند و در حال حاضر بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ خانوار از مددجویان کمیته امداد امام خمینی مازندران در اولویت ساخت و واگذاری مسکن هستند. همچنین یک هزار و ۶۰۰ خانوار محروم دیگر هم در استان شناسایی شدند و مقدمات لازم برای ساخت مسکن این تعداد در حال انجام است.

در این مراسم به طور نمادین کلید مسکن چهار مددجوی مازندرانی  با مالکان تحویل داده شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها