آخرین اخبار :
کد خبر : 42241 شنبه 13 اسفند 1401 ورزش
دردور دوم بازی‌های لیگ برتر بسکتبال رقم خورد

آتش بازی بازیکن آمریکایی کاله، نفت آبادان را سوزاند

تیم کاله مازندران در دور دوم مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با هنرنمایی بازیکن آمریکایی خود برابر تیم مدعی پالایش نفت آبادان صاحب برتری شد.

تیم کاله مازندران عصرامروز درسالن ورزشی پیامبراعظم آمل با نتیجه ۷۹ بر ۷۵ برابر تیم پالایش نفت آبادان پیروز شد و گام ارزشمندی را برای ادامه این مسابقات برداشت.

در این مسابقه که با همراهی اندک تماشاگران آملی برگزارشد، شاگردان" علی آرزومندی" در تیم کاله مازندران که با دو باخت برابر تیم ذوب آهن اصفهان و شهرداری گرگان پای به این دیدار خانگی گذاشتند، بازی را هجومی شروع کردند.

تلاش بازیکنان با انگیزه تیم کاله در دو دست نخست مسابقه با حمایت تماشاچیان اختلاف ۲۰ امتیازی را برابر تیم آبادانی ایجاد کرد.

در شروع دست سوم مسابقه، نفتی که از وجود بازیکنان ملی پوش خود سود می‌بردند، با پرتاپ شوت‌های ۳ امتیازی و دفع توپ‌های تیم کاله در برگشت موفق عمل کردند و در نهایت در پایان این دست اختلاف را به حداقل رساندند.

دست چهارم و تعیین این مسابقه با کم شدن اختلاف نتیجه به ۵ امتیاز به سود تیم کاله باعث بالا رفتن حساسیت بازی برای هر دو تیم دنبال شد.

تشویق‌های بی امان اندک تماشاگران آملی در سالن ورزشی پیامبراعظم این شهر و درخشش بازیکن آمریکایی تیم کاله در پرتاپ‌های منجر به خطا باعث حفظ اختلاف نتیجه تا پایان این دست شد و در نهایت نماینده مازندران با ۴ امتیاز برتری با نتیجه ۷۹ بر ۷۵  مهمان آبادانی خود را با شکست بدرقه کرد.

تیم کاله مازندران در ادامه بازی‌های دور دوم مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه ۱۷ اسفند در آمل میزبان تیم ذوب آهن اصفهان خواهد بود.

در این مرحله چهار تیم اول تا چهارم مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر در بازی‌های دوره‌ای و رفت وبرگشت برابر هم قرار می‌گیرند.

تیم کاله در بازی‌های مرحله گروهی در رده سوم جدول رده بندی مسابقات قرار گرفته بود.

در مسابقات امسال لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور ۱۲ تیم رفت و برگشت با هم رقابت کردند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها