آخرین اخبار :
کد خبر : 42228 دوشنبه 8 اسفند 1401 ورزش

ساپینتو درنشست خبری پیش از بازی با نساجی شرکت نکرد

سرمربی تیم استقلال تهران حریف روز سه شنبه تیم نساجی مازندران به علت آنچه که تاخیر در پرواز این تیم به ساری اعلام شده بود، در نشست خبری پیش از مسابقه این تیم با خبرنگاران مازندرانی حاضر نشد!

"ریکاردو ساپینتو" سرمربی تیم استقلال تهران که نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نساجی مازندران که عصر دوشنبه برنامه ریزی شده بود، حاضر نشد تا دامنه غیبت برخی مربیان مهمان تیم نساجی همچنان ادامه داشته باشد.

این درحالی بود که هواپیمای آبی پوشان پایتخت ساعت۱۷ عصر دوشنبه در فرودگاه ساری به زمین نشست.

نشست خبری " ساپینتو" با اعلام زمان از سوی مدیراطلاع رسانی باشگاه استقلال با هیات فوتبال مازندران ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه درهتل سالاردره ساری هماهنگی و به رسانه‌های دیداری، نوشتاری این استان اطلاع رسانی شده بود که با غیبت سرمربی آبی پوشان باعث گلایه شدید اهالی رسانه مازندران شد.

این درحالی بود که با غیبت کادر فنی تیم استقلال تهران، حمید مطهری سرمربی تیم نساجی مازندران درنشست خبری با خبرنگاران این استان شرکت و پاسخگوی پرسش‌های آن‌ها بود.

غیبت سرمربیان تیم‌های مهمان نساجی مازندران دراین فصل و نیز فصل‌های گذشته که در قائمشهر برگزار می‌شد، به یک عادت تکراری تبدیل و همواره باعث گلایه‌های خبرنگاران این استان شده بود.

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و استقلال تهران در هفته بیست ویکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵ عصر سه شنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می‌شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها