آخرین اخبار :
کد خبر : 42217 جمعه 5 اسفند 1401 اجتماعی
مدیرکل بهزیستی استان مازندران :

ارسال ۱۶۰ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر معلولان

مدیرکل بهزیستی مازندران از ارسال ۱۶۰ اثر به دبیرخانه‌ ششمین دوره جشنواره منطقه‌ای تئاتر افراد دارای معلولیت "کاسپین" خبرداد و گفت : پس از بازبینی نهایی توسط داوران، ۱۳ اثر برای نمایش در این جشنواره پذیرفته شد.

فریبا بریمانی، دیشب در آئین اختتامیه ششمین جشنواره تئاتر معلولان اظهار کرد: برگزاری این جشنواره درواقع یک رقابت و تلاش برای اثبات توانمندی معلولان در نگاه عموم جامعه است.

وی افزود: هنر ابزار موثری برای توانمندسازی معلولان است، باید از این ظرفیت به شکل مطلوب استفاده کرد.

مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه افراد دارای معلولیت از توانمندی بالایی برخوردارند که باید به منصه ظهور برسد، گفت: در کنار هنرمندان تئاتر و نمایش، مددجویانی هم دارای  توانمندی در بخش‌های مختلف به ویژه هنرهای تجسمی هستند که این ظرفیت‌ها باید شکوفا شود.

این مسئول با بیان اینکه در این جشنواره کارگاه آموزشی تخصصی هم با حضور داوران و اساتید برتر برگزار شد، خاطرنشان کرد: هدف از این کارگاه‌ها افزایش توانمندی‌ها، علم و دانش در این بخش است تا افراد از این فرصت برای افزایش بهره‌وری و توانمندی خود استفاده کنند.

بریمانی گفت: معلولان در یک رقابت زیبا با رضایت خاطر جشنواره را به اتمام رساندند و برگزار کنندگان این رویداد فرهنگی و هنری  تمام تلاش خود را به کار بستند تا خاطره خوشی برای شرکت‌کنندگان رقم بزنند.

انتهای پیام

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها