آخرین اخبار :
کد خبر : 42215 پنج شنبه 4 اسفند 1401 ورزش

تیم صنایع آشامیدنی نوا آمل به سوپر لیگ فوتسال بانوان کشورصعود کرد

تیم صنایع آشامیدنی نوا یک هفته مانده تا پایان مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، به مسابقات فصل آینده سوپرلیگ زنان ایران صعود کرد.

تیم نوا آمل در بازی که در هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال زنان باشگاه‌های کشور با نتیجه ۳ بریک میزبان مدعی خود تیم مس کرمان را شکست داد و با صعود تاریخی به سوپرلیگ فوتسال بانوان کشور، قهرمانی در لیگ برتر فوتسال کشور را در فصل جاری نیز جشن گرفت.

تیم صنایع آشامیدنی نوا آمل که برای صعود زودهنگام نیاز به یک پیروزی و کسب ۳ امتیاز نیاز داشت، در این بازی سرپا حمله بود، اما تلاش دو تیم در نیمه نخست گلی در برنداشت.

در نیمه دوم این مسابقه شاگردان، فاطمه جانعلی‌پور که برای صعود زودهنگام به سوپر لیگ بانوان کشور هم قسم شده بودند، با طراحی یک حمله همه جانبه توسط " کیمیا رحیمی نیا " بازیکن ملی پوش خود به گل نخست مسابقه رسیدند تا شادی به اردوی آملی‌ها باز گردد.

آملی‌ها که پس از بازکردن دروازه تیم مس کرمان، روحیه گرفته بودند، توسط "شیوا تاج گل" به دومین گل خود نیز رسیدند تا کرمانی‌ها را در خانه در شوک فرو برند.

پس از شادی گل بازیکنان تیم صنایع آشامیدنی نوا آمل خیلی نگذشته بود، که کرمانی‌ها یکی از گل‌های خورده را جبران کردند تا رقابت حساس دو تیم در دقایق پایانی هفته هفدهم لیگ برتر نفس گیر و تماشایی‌تر دنبال شود.

آملی‌ها که در اواخر بازی به علت اخراج یکی ازبازیکنان، پنج نفره بازی می‌کردند، در۳۰ ثانیه پایانی مسابقه توسط "نگار بازیار" صاحب سومین گل و پیروزی بخش خود دست یافتند تا در نهایت صدرنشین لیگ با ۳ امتیاز ارزشمند از دیار کویرنشینان به خانه برگردد.

تیم صنایع آشامیدنی نوا آمل با کسب ۳ امتیازی بازی برابر مس کرمان ۴۲ امتیازی شد و ضمن کسب عنوان قهرمانی لیگ برترفوتسال بانوان باشگاه‌های کشور دریک هفته مانده تا پایان این مسابقات، صعود زودهنگام خود به سوپرلیگ بانوان باشگاه‌های کشور را نیز جشن بگیرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها