آخرین اخبار :
کد خبر : 41201 شنبه 29 بهمن 1401 ورزش

تیم ملی "فیتنس چلنج" بانوان ایران قهرمان مسابقات بین‌المللی مستریونیورس شد

یم ملی پرورش اندام بانوان ایران به مقام قهرمانی مسابقات فیتنس چلنج مسابقات بین‌المللی مستریونیورس که به میزبانی مازندران برگزار شد، دست یافت.

پایان این مسابقات که در شهرستان رامسر برگزار شد، در مجموع پس از تیم ملی بانوان ایران که بر سکوی قهرمانی تکیه زد، تیم شاهین دوم شد و  تیم ملی افغانستان در رده سوم مسابقات بین‌المللی فیتنس چلنج بانوان در مسابقات مستریونیورس قرار گرفت.

درنتایج انفرادی و بخش طلایی مسابقات فیتنس چلنج بانوان در رده سنی جوانان، "ریحانه کریمی" به مقام نخست رسید، "زهرا نظام‌پور" دوم شد و "هستی عامری" در جای سوم قرار گرفت.

در رده سنی بزرگسالان، مقام نخست این رده از آن "پرتو اسعدی" شد و "نرگس رمضانی" و "خدیجه اسمعیلی" به ترتیب دوم وسوم شدند.

در رده پیشکسوتان این مسابقات، "سمانه یعقوبی" در صدر ایستاد، "پروانه دانایی‌فر" و "ستاره صدر سادات" مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

در بخش نقره‌ای این مسابقات و در رده سنی جوانان، " نیلوفر سادات موسوی" ، "حنانه غفاری" و "زهرا خسروی" صاحب عنوان‌های اول تا سوم این مسابقات شدند.

در رده سنی بزرگسالان، "پرتو اسعدی" صاحب نشان قهرمانی شد، "‌زینب مردیان"  و "ریحانه کریمی" در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

در رده سنی پیشکسوتان این مسابقات نیز مقام‌های اول تا سوم به ترتیب به "زهرا نیازی"، "منیره فریدی" و "الهام باقری" اهداء شد.

در رشته کاپل و بخش طلایی رده سنی بزرگسالان، "پریسا سادات سلسله" به مقام نخست دست یافت، "پرتو اسعدی" دوم شد و "زهرا جبرئیلی و غزاله محمدی" به طور مشترک سوم شدند.

در بخش نقره‌ای رده سنی جوانان در این بخش، تیم "زینب مردیان و نیلوفر سادات موسوی" درجایگاه نخست ایستاد، تیم " زهرا نظام‌پور و ریحانه کریمی" دوم شد و تیم "حنانه غفاری و نرگس رمضان" سوم شدند.

در رده سنی بزرگسالان، " زینب مردیان وخدیجه اسمعیلی" صاحب عنوان برتر شدند و "شیما سمیعی و زهرا جبرئیلی" در رده بعدی قرار گرفتند.

وی در رده پیشکسوتان این مسابقات مقام نخست به "منیره فریدی" و "زهرا نیازی " رسید، "سمانه احمد عباسی و سمانه یعقوبی" درجایگاه دوم قرارگرفتند و " پروین دانایی فر و " الهام باقری" سوم شدند.

به گزارش ایسنا، مسابقات بین‌المللی پرورش اندام مستریونیورس از روز پنجشنبه ۲۷ بهمن با حضور  ۱۰۰ ورزشکار خارجی از حدود ۱۵ کشورو ۴۰۰ ورزشکار داخلی در چهار سالن شهرستان رامسر در حال برگزاری است.

این دوره از مسابقات در رشته‌های پرورش اندام، رشته‌های مختلف مچ اندازی، قوی‌ترین مردان، فیتنس از ۲۶ بهمن ماه تا ۳۰ بهمن امسال (۱۵ تا ۱۹ فوریه ۲۰۲۳) زیر نظر فدراسیون جهانی IFBB  به میزبانی استان مازندران در شهرستان رامسر با هم رقابت می‌کنند.

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها