آخرین اخبار :
کد خبر : 41165 شنبه 15 بهمن 1401 دولت و ادارات

واگذاری ۴۷۶ واحد مسکونی به جامعه هدف بهزیستی مازندران

مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: از ابتدای سال تاکنون ۴۷۶ واحد مسکونی به جامعه هدف بهزیستی واگذار شده است.

 آیین واگذاری همزمان ۱۳۸ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی مازندران در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صورت وبیناری با شهرستان‌ها و نمادین در روستای شبکلا شهرستان ساری برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر ۲۱۰ پروژه بهزیستی مازندران به بهره برداری می‌رسد، گفت: این پروژه‌ها شامل افتتاح مراکز مشاوره و خدمات روانشناختی، افتتاح مراکز اقامتی بهبود و بازتوانی درمان اعتیاد، طرح‌های اشتغال و مسکن مددجویی در سراسر استان مازندران است.

دکتر بریمانی با بیان اینکه ۱۳۸ واحد مسکونی جامعه هدف بهزیستی به مناسبت ایام الله دهه فجر به صورت همزمان در سراسر استان به بهره برداری رسید، افزود: برای ساخت این تعداد واحد مسکونی ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به جامعه هدف اعطا شده است.

مدیرکل بهزیستی مازندران تامین مسکن را یکی از اهداف بهزیستی در راستای توانمندسازی اقتصادی جامعه هدف برشمرد و گفت: تاکنون ۴۷۶ واحد مسکونی واگذار شده و مابقی نیز در مراحل ساخت قرار دارند.

وی با تشکر و قدردانی از حمایت‌های استاندار مازندران، افزود: اولویت سازمان در تامین مسکن خانواده‌های دارای دو عضو معلول و بالاتر و خانواده‌های فاقد مسکن می‌باشد.

دکتر بریمانی با بیان اینکه تعهد بهزیستی مازندران در سال جاری، ایجاد ۴۱۰۳ شغل می‌باشد، ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ۴۳۵۰ طرح اشتغالزایی راه اندازی شده که ۱۱۰ درصد از تعهدات بهزیستی مازندران در این حوزه محقق شده است.

مدیرکل بهزیستی مازندران اشتغالزایی برای جامعه هدف را یکی دیگر از ارکان توانمندسازی برشمرد و بیان کرد: در ایام الله دهه فجر ۶۰ طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

 

منبع: خبرگزاری صداوسیمای مازندران

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها