آخرین اخبار :
کد خبر : 41151 سه شنبه 11 بهمن 1401 اجتماعی
با موافقت وزارت کشور صورت گرفت

ارتقای درجه شهرداری چالوس از ۸ به ۹

شهردار چالوس با بیان اینکه شهرداری این شهر تنها شهرداری درجه ۹ در غرب استان مازندران است،گفت: با افزایش درجه سازمانی شهرداری چالوس در آینده‌ی نزدیک شاهد تاثیرگذاری مطلوب در توسعه و بهبود مبلمان شهری و ارائه خدمات بهینه به شهروندان خواهیم بود.

شهردار چالوس در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام اینکه شهردار چالوس تنها مدیریت شهری در غرب مازندران است که به درجه ۹ رسیده است، اظهار کرد: با پیگیری، تلاش‌های متعدد و اقدامی شایسته در راستای توسعه زیربنایی شهر چالوس با موافقت وزارت کشور درجه شهرداری چالوس از ۸ به ۹ ارتقاء یافت.

مسعود یعقوبی با بیان اینکه افزایش سطح کمی و کیفیت فعالیت‌های عمرانی، خدمات شهری و توسعه شهری، سبب شد ارتقای درجه شهرداری با موافقت وزارت کشور به استانداری ابلاغ شود، گفت: نتیجه ارتقاء درجه شهرداری چالوس از ۸ به ۹، افزایش امکانات، تغییرات چارت اداری، گسترش سازمان، بهبود خدمات دهی به شهروندان، افزایش تعداد پست‌های مدیریتی و تخصصی شدن فعالیت‌ها را شامل می‌شود.

شهردار چالوس با بیان اینکه شهرداری این شهر تنها شهرداری درجه ۹ در غرب استان مازندران است، افزود: با افزایش درجه سازمانی شهرداری چالوس در آینده‌ی نزدیک شاهد تاثیرگذاری مطلوب در توسعه و بهبود مبلمان شهری و ارائه خدمات بهینه به شهروندان خواهیم بود.

یعقوبی از تلاش مستمر معاون امور عمرانی استانداری مازندران، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، فرماندار شهرستان چالوس، کارشناسان مربوطه و همچنین پیگیری‌های مجدانه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قدردانی کرد .

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها