آخرین اخبار :
کد خبر : 41127 سه شنبه 4 بهمن 1401 صنعت
سخنگوی شرکت ملی گاز استان خبرداد:

وصل شدن گاز مشترکان غیرخانگی خُرد مازندران

سخنگوی شرکت ملی گاز مازندران از وصل شدن گاز مشترکان غیرخانگی خُرد شامل ساندویچی‌ها، کله‌پزی‌ها، رستوران و تالارها، مغازه‌ها، نانوایی، مرغداری‌ها، گلخانه‌ها، شالیکوبی‌ها، استخرها، مطب‌ها و حتی مشترکان مصرف کننده خرد واقع در شهرک‌های صنعتی خبر داد و گفت: از امروز یک ایستگاه سی‌ان‌جی در هر شهرستان قابل استفاده است.

سید حمزه عمادی از مصرف 33 میلیون مترمکعبی گاز در امروز خبر داد و اظهار کرد: طبق دستور معاون اول رئیس جمهور، پایش ادارات و مدارس استان مازندران برای بررسی حفظ دمای 18 تا 21 درجه سانتیگراد در ساعات اداری و خاموش بودن موتورخانه‌ها و بخاری‌ها بعد از ساعات اداری انجام می‌شود و مجموعه‌هایی که رعایت نکنند اخطار دریافت خواهند کرد.

وی همچنین از وصل شدن گاز مشترکان غیرخانگی خُرد استان به دستور مدیرعامل شرکت گاز خبر داد و گفت: امروز، گاز مشترکان غیرخانگی جزء، شامل ساندویچی‌ها، کله‌پزی‌ها، رستوران و تالارها، مغازه‌ها، نانوایی، مرغداری‌ها، گلخانه‌ها، شالیکوبی‌ها، استخرها، مطب‌ها و حتی مشترکان مصرف کننده خرد واقع در شهرک‌های صنعتی وصل شد.

سخنگو و مدیر روابط عمومی شرکت ملی گاز مازندران افزود: با توجه به فشار مطلوب گاز، یک ایستگاه "سی‌ان‌جی" در هر شهرستان قابل استفاده است. اما با توجه به کاهش دمای هوا از امشب، هم‌استانی‌ها صرفه‌جویی حداکثری را در دستور کار قرار دهند تا این مواردی که وصل شده مجددا قطع نشوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: چنانچه طی هفته آتی هوا مطلوب باشد و افزایش دما داشته باشیم، تصمیم بر این است که گاز صنایع و شهرک‌های صنعتی هم متصل شوند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها