آخرین اخبار :
کد خبر : 41105 سه شنبه 27 دي 1401 دولت و ادارات
استاندار مازندران:

مسیر سرمایه گذاری در استان متحول شده است / تابوی صدور مجوزهای سرمایه گذاری در مازندران شکسته شد

سیدمحمود حسینی پور بابیان این که تلاش کردیم بااقدامات لازم، مسیر سرمایه گذاری در استان مازندران طی یک سال اخیر را متحول کنیم و فرآیند صدور پروانه ها در مازندران را به پنجره واحد شیشه ای و شفاف انتقال دادیم، گفت: اکنون تابوی صدور مجوزهای سرمایه گذاری در مازندران شکسته شد. ‎

سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران در دیدار اعضای شورای ائتلاف انقلاب اسلامی مازندران با عنوان اینکه عزتی که امام خمینی به ملت ایران و طبقات پایین اجتماعی بخشید، شاید در طول تاریخ بی سابقه باشد، خاطرنشان کرد : همه باید در راستای آرمان های والای امام شهیدان و شهیدان والامقام با تبعیت محش از مقام معظم رهبری انقلابی بمانیم و انقلابی عمل کنیم.

وی ادامه داد :با مشخص شدن رهبری مقام معظم رهبری به عنوان جانشین و خلف صالح حضرت امام (ره)، آرامش و التیامی در بین نیروهای اصیل انقلاب شکل گرفت و امروز همه مسلمانان عالم و شیفتگان خط آقا رسول الله (ص) با محوریت ولایت یک جبهه قوی از اسلام تشکیل دادند و اطلس اسلام در دنیا تغییر پیدا کرد.

حسینی پور اظهار کرد :در طول یک سال اخیر تمام تلاش مان را معطوف به این کردیم که برخی از فرآیندها و ریل گذاری ها را تغییر بدهیم و در مازندران به مثابه دیگر استان های کشور برخی از ریل گذاری ها ایجاد شد چراکه معتقدیم سیستم اداری باید متناسب با شأن جمهوری اسلامی باشد و عاری از هرگونه خلل و فساد بدنبال توسعه حرکت کند.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه مبارزه با فساد مهم ترین برنامه ای است که جریان انقلاب پیش رو دارد، گفت: مبارزه با فساد است که شعار و برنامه رییس جمهور است باید با اهتمام تمام دنبال شود.

این مسئول اضافه کرد :در طول یک سال اخیر بیشترین تلاش مان را کردیم تا فرآیندها را در این راستا تغییر بدهیم چرا که رشد و توسعه بهمین دلیل در مازندران طی سالیان گذشته متوقف شده است.

سید محمود حسینی پور اظهار کرد :فرآیند صدور پروانه ها در استان مازندران را به پنجره واحد شیشه ای و شفاف انتقال دادیم و با منطقه بندی در هفت نقطه استان و برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری، تابوی صدور مجوزهای سرمایه گذاری در مازندران شکسته شد.

رییس شورای اداری استان مازندران تصریح کرد :تلاش کردیم بااقدامات لازم، مسیر سرمایه گذاری در استان مازندران طی یک سال اخیر را متحول کنیم و ۴۰ درصد از ظرفیت بنادر امیر آباد و نوشهر در حوزه صادرات افزایش پیدا کرده است .

وی گفت :برقراری ارتباط گستره با کشورهای شرق بویژه روسیه و هند و چین از افتخارات دولت سیزدهم است و اکنون قراردادهای تجاری قابل توجهی در حوزه های گوناگون با این کشورها امضا شده است که سرمایه گذاری در زمینه سوآپ نفت از طریق پایانه نفتی نکا یکی از این اقدامات است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها