آخرین اخبار :
کد خبر : 41098 شنبه 24 دي 1401 سیاست

معاون استاندار مازندران: طرح مهارت افزایی معتادان در کمپ‌های ترک اعتیاد اجرایی می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و بانک‌های عامل زمینه اشتغال معتادان بهبود یافته در جامعه فراهم می‌شود، گفت: اجرای طرح مهارت افزایی در کمپ‌های ترک اعتیاد عملیاتی می‌شود.

روح‌الله سلگی امشب در بازدید از کمپ معتادان داوطلب ترک اعتیاد در ساری و عباس‌آباد مشکلات و نیازهای آنان را بررسی کرد.

وی در جریان این بازدید که دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران نیز حضور داشت ضمن گفت‌وگوی بی‌واسطه با معتادان ترک اعتیادی به بررسی تنگناها و نیازهای اساسی آنان در جریان ترک موادمخدر پرداخت.

سلگی با تحسین اقدام آنان در ترک اعتیاد، بازگشت معتادان به جامعه را پس از بهبودی، آرزوی قلبی خانواده‌های آنها و خواست دولت دانست و اظهار کرد: دولت با اجرای طرح‌های حمایتی روند بازگشت معتادان بهبود یافته به جامعه را تسهیل می‌کند.

معاون استاندار مازندران با استقبال از بازگشت این معتادان به جامعه پس از بهبودی، افزود: با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و بانک‌های عامل زمینه اشتغال این افراد فراهم می‌شود.

سلگی گفت: اجرای طرح مهارت افزایی در کمپ‌های ترک اعتیاد عملیاتی می‌شود.

قابل ذکر است، در این بازدید هریک از معتادان با گفت‌وگوی نزدیک و بی‌واسطه با معاون استاندار مازندران به بیان مشکلات و نیازهای خود پرداخته و در جریان چگونگی اجرای طرح حمایتی دولت در قبال معتادان بهبود یافته قرار گرفتند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها