آخرین اخبار :
کد خبر : 41088 چهارشنبه 21 دي 1401 ورزش

مطهری : بازی فوتبال در تیم های مختلف کشور به هم نزدیک شده است

سرمربی تیم نساجی مازندران با اظهار این که انگیزه حضور تیم های فوتبال در مسابقات جام حدفی کشور چند برابر است، گفت: بازی فوتبال تیم های کشور در لیگ های مختلف به هم نزدیک شد و این نشانه خوبی برای پیشرفت این رشته ورزشی است.

حمید مطهری عصر امروز چهارشنبه پس از بازی مقابل تیم فجر سپاسی در مسابقات یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور در نشست خبری افزود: : به همه هواداران تبریک می گویم ،بازی اول جام حذفی بسیار سخت است ، اما به رغم این که تیم فجر ریشه دار و قابل احترام است ، ولی بازی را بردیم.

وی با ذکر این نکته که تیم های دسته پایین تر همواره در مقابل تیم های لیگ برتر با انگیزه تر بازی می کنند، ادامه داد: امروز به درستی نشان داده شد که بازی ها در رده های مختلف به هم نزدیک شده است ، تیم فجر بسیار خوب بازی کرد.

وی بیان داشت: دقایقی از بازی بعد از کل دقیقه ۲۰، بازیکنان نساجی بی انگیزه شدند، اما تعویض روند را تغییر داده است.

مطهری با بیان این که پیروزی امروز ،باخت تلخ هفته قبل را جبران و تیم نساجی را برای ادامه بازی در لیگ برتر ترمیم کرده است، بیان داشت: امروز بازی دادن جوان تر ها را در تیم شاهد بودیم ، معتقدم بازی دادن به جوان موقع دارد و در عین حال فرصت دادن به جوانان ضروری است .

سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: جوانی که خود را در بازی کردن خوب به من تحمیل کند ،مشکلی ندارم ، من به تمام بازیکنان امید و جوانان نساجی ایمان دارم ، جوانان خوبی داریم،جوانان در تمرین و اردو باید خود را نشان بدهند.

وی احترام به یکدیگر را در صحنه فوتبال بسیار قشنگ توصیف کرد و در مورد نقل و انتقال نیم فصل اشاره کرد و ادامه داد: تیم بودجه کافی ندارد ،اما شرایط یارگیری سخت شده است ،قیمت های نجومی بازیکنان را شاهد هستیم . ولی من به تک تک بازیکنان علاقه داشته و از آنان استفاده می کنم.

وی گفت: من به ارائه لیست مازاد نیز عتقادی ندارم .

به گزارش ایرنا، تیم‌های نساجی مازندران و فجر سپاسی شیراز، امروز چهارشنبه در چارچوب بازی‌های مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال ایران به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری دو بر یک شاگردان حمید مطهری به پایان رسید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها