آخرین اخبار :
کد خبر : 41077 جمعه 9 دي 1401 سیاست

برگزاری میزخدمت در مصلای نمازجمعه ساری با حضور استاندار و بیش از ۳۰ مدیرکل مازندران

استاندار به همراه مدیران ستادی استانداری مازندران و ۳۰ نفر از مدیران کل استانی دستگاه‌های اجرایی از صبح امروز(جمعه) در مصلای نمازجمعه ساری، حضور یافته و پاسخگویی شهروندان است

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران در حاشیه فعالیت میز خدمت دستگاه های اجرایی استان در ساری به خبرنگار ایرنا گفت: استاندار و مدیران ستادی استانداری مازندران به همراه ۳۰ نفر از مدیران کل ادارات استان و مدیران شهرستانی در این میز خدمت حضور دارند.

اسماعیل مهرافزا با بیان این که، این میزخدمت از ساعت ۱۰:۳۰ شروع به کار کرده و تا ساعت ۱۴ ادامه خواهد داشت، افزود: براساس بازرسی‌های انجام شده شهروندان ساروی با حضور در مصلای نماز جمعه ساری مشکلات خود را با مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در میان گذاشتند.

وی تصریح کرد: پاسخگویی و پیگیری مطالبه‌های اقشار مردم از سوی مسوولان به صورت حضوری با هدف تقویت ارتباط مدیران با مردم و رسیدگی به مشکلات شهروندان از سوی اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران به صورت مستمر در استان ادامه خواهد یافت.

مهرافزا با بیان این که میز خدمت شهرستانی با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی اقدامی جدید و ارزشمندی است که در بسیاری از مراکز اداری، مساجد، مصلاهای نماز جمعه و یا مراکز عمومی توسط دستگاه‌های دولتی برای انجام خدمات بی‌منت و در راستای پاسخگویی و پیگیری دغدغه‌های مردم استان برپا شده است، اضافه کرد: حدود ۳۰مدیر کل دستگاه های اجرایی استان و مدیران ستادی استانداری مازندران با حضور در این مکان مطالبات مردمی را دریافت می‌کنند.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران تصریح کرد: بعد از ثبت درخواست‌ها حداکثر به مدت یک ماه با همراهی دستگاه‌های اجرایی به مطالبات مردمی پاسخ داده خواهد شد.

وی گفت: دستگاههای خدمات رسان از جمله آب ، برق ، گاز و راه و نیز نهادهای حمایتی کمیته امداد و ‌بهزیستی و نیز نهادهای متولی امور اقتصادی و اشتغال فراوانی مراجعات مردمی در دیدارهای چهره به چهره و نیز میز خدمت استاندار مازندران حضور دارند.

مهر افزا فراوانی درخواست های مردمی در این دیدارهای مسوولان را اشتغال ، معیشت ، تسهیلات بانکی ، اخذ مجوز و اخذ مجوز انشعاب های آب ، برق ، گاز و جاده اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران برنامه سفرهای شهرستانی را با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی به صورت مستمر برگزار می کند که در هر برنامه سفر شهرستانی میزخدمت دستگاهها نیز برپا می شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها