آخرین اخبار :
کد خبر : 41050 پنج شنبه 24 آذر 1401 اجتماعی

کمک ۱۵۰ میلیارد تومانی خیران مدرسه ساز در مازندران

خیران مدرسه ساز در مازندران، امسال ۱۵۰ میلیارد تومان به این امر خداپسندانه کمک کردند.

نشست مجمع خیران مدرسه‌ساز استان مازندران، با حضور  مسئولان استانی و شهری و خیران مدرسه ساز در استانداری مازندران برگزار شد.


استاندار مازندران در این نشست با بیان اینکه نقش خیران مدرسه ساز نقش صرف مادی نیست بلکه خیران به لحاظ ایجاد یک گفتمان، تفکر و سبک زندگی در جامعه اثرگذار هستند، افزود: همه دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری با خیران مدرسه‌ساز هستند.


حسینی پورگفت: آموزش و پرورش مازندران در امر مولد سازی اولویت بندی را بر عهده خیران واگذار نمایند.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان، یادآور شد: بدون استثناء همه دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری با خیران مدرسه ساز هستند و شهرداری‌ها در امور مدرسه سازی می‌بایست همکاری لازم را انجام دهند و هیچ دستگاهی حق ندارد در امور مدرسه سازی توقف ایجاد کند.

استاندار مازندران گفت:آموزش و پرورش استان مازندران نیز می‌بایست با همکاری فرمانداران در شهرستان‌ها اطلاعات مدارس را بروز رسانی کند تا به نوعی نقاط دورافتاده و محروم از دید ما خارج نشود و استعداد‌های دانش آموزان این مناطق مورد توجه قرار گیرد.

حسینی پور خاطر نشان کرد: اولویت در فروش املاک آموزش و پرورش استان مازندران نیز با خیران است و فروش املاک آموزش و پرورش می‌بایست در اولویت باشد.


مدیر عامل مجمع خیران مدرسه ساز مازندران هم در این نشست با بیان اینکه استان مازندران جزو ۵ استان برتر کشور در امر مدرسه سازی است افزود: با همکاری بیش از ۳ هزار خیر در مازندران ۱۵۰میلیارد تومان به امر مدرسه سازی و تجهیزات فضای‌های آموزشی کمک کردند.


هاشمی با اشاره به اینکه خیران مدرسه ساز در ایام کرونا بیش از ۴۰ هزار تبلت برای دانش آموزان کم برخوردار استان تهیه کردند گفت: برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی در مازندران بیش از ۱۱۰۰میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با همیاری دولت و خیران این رقم باید تامین شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها