آخرین اخبار :
کد خبر : 41049 پنج شنبه 24 آذر 1401 اجتماعی

برگزاری همایش سبک زندگی ایرانی اسلامی در ساری

همایش سبک زندگی ایرانی اسلامی در ساری به میزبانی سپاه کربلا در حال برگزاری است.

به گزارش صداوسیمای مازندران، نماینده بنیاد پیامبر اعظم ص در استان مازندران و مسئول کمیته اجرایی همایش سبک زندگی ایرانی اسلامی گفت: همایش سبک زندگی ایرانی اسلامی به همت بنیاد مردمی پیامبر اعظم (ص) و با همکاری دستگاه ها و نهادهای اجرایی استان مازندران به میزبانی سپاه کربلا در حال برگزاری است.

دکتر کریمی افزود: در این همایش دو روزه که در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه کربلا در حال اجراست، نمایشگاه عرضه محصولات طب سنتی ایرانی اسلامی هم برپاشده که با بازدید و حضور آحاد علاقه مندان و اقشار مختلف مردم همراه است.

برگزاری همایش سبک زندگی ایرانی اسلامی در ساریدکتر اکبری عضو هیئت رئیسه بنیاد پیامبر اعظم (ص) و متخصص طب سنتی ایرانی هم گفت: این همایش با هدف اصلاح سبک زندگی از دیدگاه طب ایرانی و اسلامی برگزار شده و مباحث طب جدید هم در آن مطرح می شود.

اکبری، مشارکت وزارت بهداشت، استانداری مازندران، امامان جمعه استان و چندین سازمان در این همایش را از ویژگی های آن دانسته و افزود: همین باعث شده به غنای این همایش افزوده شود.

او ادامه داد: محور کار این همایش این است که چطور می توان سبک زندگی خود را به سمت سبک زندگی ایرانی اسلامی تغییر دهیم و جلوی خیلی از بیماریها را بگیریم.

این همایش دو روزه تا جمعه ادامه دارد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها