آخرین اخبار :
کد خبر : 41023 شنبه 12 آذر 1401 دولت و ادارات
استاندار مازندران

دستگاه های مسئول؛ توان و تعهد اشتغالزایی خود را اعلام نمایند / جامعه آماری جویندگان کار در سراسر استان تدوین شود

استاندار؛ اشتغال را در شمار دغدغه های اصلی جامعه برشمرد و گفت: دستگاه های مسئول باید با همه توان و ظرفیت های موجود؛ برای حل این مشکل به میدان بیایند. ‎

سیدمحمود حسینی پور با عنوان اینکه وضعیت اشتغال براساس آماری که در سامانه ثبت است و طبق استاندارد هایی که تعیین شده است، می بایست از سوی دستگاه های مسئول پیگیری شود، خاطرنشان کرد: جامعه آماری جویندگان اشتغال با جزییات مرتبط با آن از سوی فرمانداران در شهرستان ها تهیه، تدوین و ارائه گردد.

وی ادامه داد: بیشترین درخواست در ملاقات های مردمی قریب 60 درصد مربوط به اشتغال جوانان است و برای حل این دغدغه دستگاه های مسئول باید باجدیت پای کار بیایند و از تمام ظرفیت ها برای حل این مشکل بکارگیری شود.

نماینده عالی دولت در استان، افزود: در برنامه هفتم توسعه می بایست برای استان مازندران در بودجه ۱۴۰۲ پیرامون چند مسئله اساسی استان مکاتبه و پیگیری شود تا در بودجه مذکور شاهد عملی شدن ارقام مورد نظردر تحقق این مهم باشیم.

استاندار مازندران تاکید کرد: تمامی دستگاه های ذی ربط، میزان اشتغالی که می توانند ایجاد کنند را اعلام کنند و اداره کل گردشگری سهم قابل توجهی در ایجاد اشتغال دارد که می بایست پیگیری شود.

این مسئول یادآور شد: تعیین روز شمار همایش فرصت های سرمایه گذاری می بایست در دستور کار معاونت هماهنگی امور اقتصادی قرار گیرد و هر همایشی که برگزار می شود می بایست از همایش قبلی با کیفیت بالاتری برگزار شود و در همایش فرصت های سرمایه گذاری، نقش اصلی را سرمایه گذاران می بایست ایفا کنند و دستگاه های اجرایی نیز می بایست بسترهای لازم را فراهم کنند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها