آخرین اخبار :
کد خبر : 41013 سه شنبه 8 آذر 1401 فرهنگ

تمدید مهلت فراخوان نخستین جشنواره استعدادیابی مازندران – کاتی

مهلت ارسال اثر به نخستین جشنواره استعدادیابی مازندران "کاتی" تا پایان دی ماه تمدید شد.

سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: مهلت ارسال اثر به نخستین جشنواره استعدادیابی مازندران "کاتی" تا پایان دی ماه امسال تمدید شد.

محمدتقی روحی افزود: مهلت فراخوان، برای ارسال اثر به نخستین جشنواره استعدادیابی مازندران با نام "کاتی" که در بخش‌های هنر‌های تجسمی، هنر‌های نمایشی، موسیقی، تلاوت قرآن و اجرای تواشیح و در مجموع هنر‌هایی که قابلیت اجرای صحنه‌ای دارند و قرار است در آینده‌ای نزدیک در استان برگزار شود؛ تا پایان دی ماه سال جاری تمدید شد.

وی تصریح کرد: این تصمیم به جهت اقبال خوب جامعه فرهنگ و هنر استان و به درخواست جمعی از هنرمندان و صاحب نظران رشته‌های مختلف هنری به منظور حضور هر چه باشکوه‌تر و با کیفیت‌تر هنرمندان برای ایجاد فضای رقابتی بهتر و معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بیشتر، نو و پویا در رشته‌های مورد نظر اتخاذ شد و امیدواریم این بستر، فرصت مناسبی برای کشف و شکوفایی استعداد‌های نو و معرفی قابلیت‌های هنری استان را در پی داشته باشد.


سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی ارشاد استان گفت: شرایط ثبت‌نام در جشنواره تمامی مازندرانی‌های سراسر کشور در رده‌های سنی بیشتر از ۶ سال و غیر مازندرانی‌هایی که بیش از ۵ سال در استان سکونت دارند، می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و هر هنرمند باید تکمیل اطلاعات خود در سایت www.kaaty.ir ویدئوی خود را حداکثر در دو موضوع در این سایت آپلود کند.

روحی افزود: حجم ویدئو ارسالی ۲۰۰ مگابایت و زمان ویدئو حداکثر ۴ دقیقه می‌باشد و تمامی شرکت‌کنندگان باید از اجرای خود فیلم تهیه کرده و در سامانه بارگذاری و کد رهگیری دریافتی را نگه دارند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها