آخرین اخبار :
کد خبر : 39933 یکشنبه 20 شهريور 1401 دولت و ادارات
اختصاصی

مدیر منطقه مخابرات مازندران : اساس توسعه شبکه‌های مخابراتی اصلاح تعرفه‌ها می باشد

نوروزی مدیر منطقه مخابرات مازندران در خصوص اصلاح تعرفه تلفن ثابت در جمع خبرنگاران اظهار داشت : متاسفانه در گذشته با مغفول ماندن تعرفه تلفن ثابت منجر به عدم توسعه زیرساخت های ارتباطی شده است

اختصاصی خبر مازندران 

علی نوروزی مدیر منطقه مخابرات مازندران در خصوص اصلاح تعرفه تلفن ثابت در جمع خبرنگاران اظهار داشت : متاسفانه در گذشته با مغفول ماندن تعرفه تلفن ثابت منجر به عدم توسعه زیرساخت های ارتباطی شده است و همچنین موجبات نارضایتی مشتریان، کارکنان مجموعه مخابرات و سهامداران شرکت به دلیل عدم منابع مالی را فراهم کرده بود ولی بسیاری از این مسائل و مشکلات فوق در اصلاح تعرفه‌های جدید تلفن ثابت برطرف خواهد شد.

آخرین تغییرات در تعرفه ۱۳ سال پیش صورت گرفت که همین موضوع به‌دلیل برخی لجاجت‌ها سبب ایجاد چالش برای مخابرات گردید .

وی با بیان اینکه نقاط مهم شهرهای استان در اختیار ما نیست بیان داشت : یکی از مهم‌ترین موانع توسعه در شهرها عدم گفتمان مشترک بین شهرداری و مخابرات است ، برای توسعه شهر همدلی بین بخشی میان ادارات بسیار لازم است . استان دیجیتال یکی از پیشنهادهای استراتژیک استاندار محترم بود ؛ اشتغال دیجیتال میتواند مازندران را در سالهای آینده نجات دهد.

مهندس نوروزی در خصوص هزینه نگهداری خطوط اظهار داشت : هزینه نگهداری هر خط ۲۷ هزارتومان است ولی درآمد همان خط ۴۵۰۰ تومان میباشد چیزی حدود یک هفتم آیا با چنین وضعیت مالی میشود مخابرات را مدیریت کرد ؛ اساسی ترین کار در توسعه و رشد خدمات ارتباطی در اصلاح تعرفه ها نهفته است.

مدیر منطقه مخابرات مازندران در پایان با بیان اینکه در سال گذشته ۲۷۹ میلیارد تومان زیان دادیم افزود : با این درآمدها توسعه امکان پذیر نبود ، بسیاری از مشترکین به دلیل نبود توسعه ناراضی هستند که به حق هم هست ، انشالله با ابلاغ تعرفه جدید و ایجاد منابع بخش عظیمی از این مشکلات رفع خواهد شد

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها