آخرین اخبار :
کد خبر : 39930 دوشنبه 14 شهريور 1401 اجتماعی
اختصاصی

شهردار قائمشهر : برای توسعه شهر برنامه ۴ ساله دارم /روزانه بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن زباله در قائمشهر جمع آوری می شود .

علیپور شهردار قائمشهر با عنوان اینکه برای توسعه شهر برنامه ۴ ساله دارم ، خاطرنشان کرد : هر مدت زمانی که باشم براساس برنامه عمل خواهم کرد.

فریبا عزیزپور / اختصاصی خبر مازندران

کاظم علیپور شهردار قائمشهر با اشاره به اینکه بعنوان شهردار برای توسعه شهر برنامه ۴ ساله دارم ، گفت : هر مدت زمانی که باشم براساس برنامه عمل خواهم کرد و یکی از سیاست های ما احداث ساختمان های بلند مرتبه در خارج از هسته مرکزی شهر جهت ایجاد انگیزه برای ساخت و سازگران شهر قائمشهر می باشد

وی ادامه داد : توافقات لازم با سرمایه گذار قانونی برای احداث مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی خیابان تهران که دغدغه چندین ساله ما بوده است صورت گرفته است.

وی گفت : این پروژه مهم طی روزهای آینده برای تصویب نهایی و اجرا به شورای شهر ابلاغ می شود تا شاهد تحقق یکی از پروژه های بزرگ شهرداری و شورای شهر قائمشهر در سال اول با ۹۹ میلیارد تومان اعتبار باشیم.

وی ادامه داد : یکی دیگر از پروزه های مهم مجتمع تجاری رفاهي نگین شمال می باشد که با پیگیری های مکرر و برگزاری جلسات مستمر توافقات لازم با سرمایه گذار صورت گرفته و در تلاش هستیم در حداقل زمان ممکن این پروژه را به سرانجام برسانیم.

علیپور تصریح کرد : در بحث زباله و مرکز دفن پیمانکار با حداکثر سرعت در حال فعالیت است و قراردادهای مناسبی در اين راستا امضا شده است و با حمايت هاي دولت و فرماندار قائمشهر تصفیه خانه مرکز دفن زباله و سالن پردازش زباله تا یک ماه آینده پیمانکارش تعیین تکلیف می‌شود تا شاهد به سرانجام رسیدن تصفیه خانه زباله شهرداری قائمشهر در سال ۱۴۰۱ باشیم و به نوعی قولی که در ابتدای شروع فعالیت در شورای ششم دادیم عملی گردد.

وی اظهار کرد : زباله روستاهای اطراف قائمشهر را به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان جمع آوری میکنیم در شرایطی که بابت دفن هر کیلو زباله ۴۸۵ هزار تومان هزینه میکنیم و روزانه بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن زباله در قائمشهر جمع آوری می شود . کاظم علیپور افزود : افزایش املاک شهرداری قائمشهر یکی از املاکی بود که در سال اول توانستیم انجام بدهیم و و در سال ۱۴۰۱ تلاش ما بر این است ۲ پارک محله ای را افتتاح و ۲ پارک محله ای را کلنگ زنی کنیم

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها