آخرین اخبار :
کد خبر : 37879 دوشنبه 24 مرداد 1401 محیط زیست و منابع طبیعی

انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان آب و فاضلاب مازندران و دانشگاه آزاد قزوین

تفاهم نامه همکاری بین آب و فاضلاب مازندران و دانشگاه آزاد قزوین با هدف توسعه روز افزون و سازمان یافته و همکاری های دانشگاه و آبفا از طریق تعیین ،توسعه و حمایت از انواع شیوه های همکاری مشترک ، کاربردی کردن پژوهش ها ، بهره مندی از تخصص ها و توانمندی های علمی طرفین در عرصه های مختلف فنی، آموزشی و پژوهشی در زمینه آب و فاضلاب امضاء شد.

به گزارش خبرمازندران؛ تفاهم نامه همکاری بین آب و فاضلاب مازندران و دانشگاه آزاد قزوین با هدف توسعه روز افزون و سازمان یافته و همکاری های دانشگاه و آبفا از طریق تعیین ،توسعه و حمایت از انواع شیوه های همکاری مشترک ، کاربردی کردن پژوهش ها ، بهره مندی از تخصص ها و توانمندی های علمی طرفین در عرصه های مختلف فنی، آموزشی و پژوهشی در زمینه آب و فاضلاب امضاء شد.

مهندس بهزاد برارزاده مدیر عامل شرکت اظهار داشت: این تفاهم نامه به منظور اعتلای ارزش های علمی در راستای کاربردی کردن پروژه های تحقیقاتی، فراهم نمودن بستر لازم برای بهره گیری حداکثری از توانمندی های مراکز علمی-فنی و همچنین گسترش دامنه  همکاری های علمی، آموزشی، مشاوره ای و پژوهشی منعقد شد.
وی طراحی و تدوین فعالیتهای مشترک، کاربردی نمودن فرآیند تولید علم از راه پژو هشهای نیاز محور و انجام پروژه های پژوهشی دانشجویی در زمینه های آب، فاضلاب وپسماندها و ارائه سخنرانی ها، سمینارها و کارگاههای تخصصی مورد نیاز شرکت و ..... را از موضوعات مطروحه در این تفاهم نامه بیان کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها