آخرین اخبار :
کد خبر : 37875 یکشنبه 23 مرداد 1401 اجتماعی
اختصاصی

اجرای سیزدهمین مرحله طرح عملیاتی ظفر در مازندران 

جانشین انتظامی استان مازندران از اجرای سیزدهمین مرحله طرح عملیاتی ظفر در راستای ارتقای نظم، امنیت و آرامش عمومی در مازندران خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید موسی حسینی" با اعلام این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی، سیزدهمین مرحله از طرح عملیاتی ظفر با بکارگیری 91 تیم عملیاتی و به طور همزمان در شهرستان های "ساری، سیمرغ، گلوگاه، نوشهر و تنکابن" به مرحله اجرا در آمد.

وی با اشاره به این که این طرح در راستای مطالبات مردمی و در حوزه های مختلف ماموریتی پلیس به مرحله اجرا در آمد، افزود: در اجرای این طرح 21 قاچاقچی و عامل افیونی به همراه 37 معتاد متجاهر دستگیر و در مجموع 12 کیلو و 830 گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

جانشین انتظامی استان مازندران از عملیات ویژه مقابله با سرقت در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: با دستگیری 53 سارق مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی به ارزش 915 میلیون ریال کشف و همچنین 4 دستگاه موتورسیکلت و 3 دستگاه خودروی سرقتی از مخفیگاه سارقان کشف شد.

سرهنگ حسینی به کشف 7 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در این طرح اشاره کرد و اظهار داشت: 27 خودرو و 11 موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قرانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توقیف شد.

وی از دستگیری 151 متهم تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی خبر داد و بیان داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا بیش از 530 میلیون ریال کالای قاچاق از قاچاقچیان کالا کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به دستگیری 9 اراذل و اوباش در این عملیات از ادامه این طرح در استان خبر داد.

سرهنگ حسینی با اشاره به عزم قاطع پلیس در مقابله با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی از مردم خواست: برای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه با پلیس همکاری کنند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها