مدیران نسبت به ارتباط گیری با روابط عمومی و رسانه ها پیشگام باشند/ روابط عمومی ها در صف اول اطلاع رسانی در جهاد تبیین قرار دارند
امید محبی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها در جهاد تبیین در صف اول اطلاع رسانی و خنثی سازی توطئه های دشمنان در جنگ رسانه ای قرار دارند، گفت: باید مدیران دستگاه های اجرایی تمام قد از کارکنان این حوزه حمایت کنند.
به گزارش خبرمازندران، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران با اشاره به اینکه روابط عمومی ها در جهاد تبیین در صف اول اطلاع رسانی و خنثی سازی توطئه های دشمنان در جنگ رسانه ای قرار دارند گفت : باید مدیران دستگاه های اجرایی تمام قد از کارکنان این حوزه حمایت کنند.
امید محبی در دوره آموزشی کنش گری و جهاد تبیین در آرایش جدید رسانه ای ویژه مدیران روابط عمومی مازندران که در سالن همایش شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران برگزار شد، با عنوان اینکه روابط عمومی ها در جهاد تبیین در صف اول اطلاع رسانی و خنثی سازی توطئه های دشمنان در جنگ رسانه ای قرار دارند، خاطرنشان کرد: باید مدیران دستگاه های اجرایی تمام قد از کارکنان این حوزه حمایت کنند.
وی با اشاره به این که رهبری با انتخاب موضوع جهاد تبیین، عرصه و میدان را عرصه جنگ می دانند و از اهمیت امروز جامعه تحت لوای جهاد تبیین پرده برداشتند، ادامه داد: ایجاد نا امیدی و نا رضایتی در بین مردم مهم ترین محور فعالیت دشمنان نظام در عرصه رسانه است.
محبی یادآور شد: جایگاه روابط عمومی ها در آرایش جدید رسانه ای بسیار برجسته و غیرقابل انکار است، در فضای جنگ رسانه ای همه ما وظیفه داریم دستاوردهای کنونی و ادوار نظام مقدس جمهوری اسلامی را در قالب های مختلف منعکس کنیم.
محبی با بیان اینکه راهبرد دشمنان و رسانه های معاند آن است که دستاورد مسئولان در کشور سفید باقی نماند و درصدد سیاه و خاکستری نشان دادن اقدامات انجام شده هستند، تصریح کرد: برای خنثی سازی این هجمه ها، هوشیاری رسانه ها و روابط عمومی ادارات دارای اهمیت است و در فضای جنگ چند وجهی، دشمنان درصدد پاشیدن بذر ناامیدی در جامعه هستند و در این بین حتی یک حادثه طبیعی و یا سخنرانی را به یک چالش اجتماعی و بعد از آن به تهدید امنیتی تبدیل می کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران با اشاره به اهمیت رسانه و روابط عمومی در تسهیل خدمات رسانی مسئولان به مردم، گفت: اگر مدیری جایگاه رسانه را نشناسد موفق عمل نخواهد کرد و همواره باید مدیران نسبت به ارتباط گیری با روابط عمومی و رسانه ها پیشگام باشند.
وی اظهار کرد: روابط عمومی ادارات باید مملو از نیروهای نخبه و باانگیزه باشند و حضور نیروی غیرخلاق در این حوزه در عصر جدید رسانه کارشناسی نیست.
محبی افزود: فعالیت روابط عمومی ها در یک ساعت اداری نمی گنجد و این کارکنان جهادی رسانه در ۲۴ ساعت شبانه روز برای جریان سازی فعالیت دارند که باید مسئولان با درک این تلاشها، همواره برای گره گشایی از دغدغه های این فعالان کارآمد بکوشند.
لازم به ذکر است برگزاری مستمر دوره های آموزشی مدیران روابط عمومی مازندران در دستور کار اداره کل روابط عمومی استانداری و شورای هماهنگی روابط عمومی های مازندران قرار دارد و برگزاری این دوره نخستین مصوبه این شورا در این راستا است.