آخرین اخبار :
کد خبر : 37838 دوشنبه 3 مرداد 1401 فرهنگ
اختصاصی

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه مرکز مازندران : نماز جمعه یک حرکت و یک جریان است/ همیشه مردمی همیشه انقلابی شعار اصلي مصلی مرکز استان میباشد

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه مرکز مازندران با بیان اینکه نماز جمعه یک حرکت و یک جریان است گفت : پدران و بزرگان ما در آن حضور فعال داشتند و امروز نوبت ماست که این مهم را ترویج و تبلیغ کنیم لذا رابطه متقابل بین مصلی و نماز جمعه وجود دارد.

اختصاصی خبر مازندران 

به گزارش خبر مازندران میثم تبریزی مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه مرکز مازندران در نشست خبری به مناسبت سالگرد برگزاری اولین نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی با بیان اینکه رابطه دوسویه و متقابل بین مصلی و نماز جمعه وجود دارد، گفت: درهای مساجد و مصلاها همواره بر روی مردم باز است از اینرو نماز جمعه آبروی شهر ما و قطب و قلب شهر ماست.

وی اظهار کرد: مصلاها و مساجد هم محل اعزام بسیجیان و رزمندگان اسلام به جبهه های حق علیه باطل بوده اند و هم شهدای انقلاب و اسلام را به این مکان مقدس می آوردند.

وی افزود: مصلی و نماز جمعه یکسره فایده بوده و در ایام مختلف با شعار “همیشه مردمی و همیشه انقلابی” در خدمت مردم و جامعه هستند. حتی مسئولان ما از این ظرفیت برای دیدار بی واسطه با مردم و ارائه گزارش عملکرد هر هفته به نوبت به عنوان سخنران پیش از خطبه در مصلاها حضور می یابند و از این ظرفیت ناب بهره می گیرند.

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه مرکز مازندران با بیان اینکه رابطه دوسویه و متقابل بین مصلی و نماز جمعه وجود دارد، یادآور شد : درهای مساجد و مصلاها همواره بر روی مردم باز است از اینرو نماز جمعه آبروی شهر ما و قطب و قلب شهر ماست. نماز جمعه یک حرکت و یک جریان است، پدران و بزرگان ما در آن حضور فعال داشتند و امروز نوبت ماست که این مهم را ترویج و تبلیغ کنیم.

وی با بیان اینکه نماز جمعه مشتی محکم به دهان دشمنان است، افزود: نماز جمعه قلب دشمنان را می لرزاند و حضور فعال و آگاهانه مردم، فتنه ها و شرارت های دشمن را خاموش و خنثی می کند. مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه ساری با اشاره به برگزاری اولین نماز جمعه تهران به ‌فرمان امام خمینی (ره) در پنجم مرداد 1358 در دانشگاه تهران به امامت آیت الله طالقانی بیان کرد: جوانان بسیاری از این مکان برای پیروزی انقلاب اسلامی به پا خواستند و خون های زیادی در این راه ریخته شد. از اینرو برپایی این مراسم عبادی- سیاسی از همان سال های آغازین انقلاب از نشانه‌های اقتدار و عظمت نظام مقدس اسلامی است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها