آخرین اخبار :
کد خبر : 37833 یکشنبه 2 مرداد 1401 اجتماعی

استاندار: دریافت تسهیلات مهارت‌آموزی در مازندران تسهیل می‌شود

استاندار مازندران گفت : دریافت تسهیلات مهارت‌آموزی ویژه مهارت‌آموزان آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای با همراهی بانک‌های عامل و دستگاه‌های خدماتی در استان مازندران تسهیل می‌شود.

به گزارش خبرمازندران، سیدمحمود حسینی‌پور روز یکشنبه در حاشیه بازدید از مرکز فنی و حرفه ای ۲۲ بهمن ساری در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مهارت آموزانی که در مراکز فنی و حرفه ای استان مدرک دریافت می کنند نباید دغدغه دریافت تسهیلات داشته باشند و مسئولان امر باید در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع این چالش اقدام کنند.
وی خاطر نشان کرد: اعتبارات خوبی برای رفع چالش بیکاری با اعطای تسهیلات در استان در نظر گرفته شده است که این اعتبارات به مهارت آموزان گیرنده مدرک در کارگاه های آموزش و فنی و حرفه ای هم تعلق خواهد گرفت.
استاندار مازندران تاکید کرد: هریک از مهارت آموزان بعد از دریافت مدرک فنی و حرفه ای می توانند با همراهی استانداری مازندران و اداره کل آموزش و فنی و حرفه ای استان تسهیلات ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی با چهار درصد کارمزد را از بانک های عامل دریافت کنند.
وی ادامه داد : باید به معنای واقعی از کارآموزان و مهارت آموزان با اجرای طرح های راهبردی حمایت کرد و مسئولان امر تمام قد از آموزشگاه های دولتی و خصوصی فنی و حرفه‌ای حمایت کنند.
حسینی پور اضافه کرد: به طور حتم نخبگان مهارتی مازندران که در رویدادهای مهم ملی و بین المللی حضور خواهند داشت حمایت مالی و معنوی خواهند شد و استانداری مازندران در خدمت این فرهیختگان است.
به گزارش ایرنا، استاندار مازندران به اتفاق هیئت همراه ضمن بازدید از مرکز فنی و حرفه ای ۲۲ بهمن مازندران در ساری از نزدیک شاهد روند طرح های مهارت آموزی ارائه شده به مهارت آموزان قرار گرفت و با مراجعان در خصوص میزان رضایتمندی و نحوه برگزاری دوره های مهارتی گفت و گو کرد.
حسینی پور، همچنین در ادامه ضمن بازدید از اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان از میز خدمت و بخش‌های مختلف اداری نیز بازدید کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها