آخرین اخبار :
کد خبر : 37823 پنج شنبه 30 تير 1401 سیاست
اختصاصی

استاندار مازندران: خدمت رسانی بی منت سرلوحه مدیران استان قرار دارد /یکی از مهم‌ترین ماموریت مدیران سالم‌سازی دستگاه اداری استان است .

استاندار مازندران در جلسه شورای اداری استان گفت:خدمت رسانی بی منت که شعار دولت مردمی سیزدهم است در مدیران استان به خوبی نهادینه شده است. ‎

به گزارش خبر مازندران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور در حاشیه جلسه شورای اداری استان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان ،علیپور و مردایان نمایندگان مردم شریف قائمشهر ،جویبار و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی وجمالی مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز در ابتدا تذکرات آیت‌الله لائینی نماینده ولی‌فقیه استان در مباحث مختلف به‌ویژه فضای عمومی استان و برگزاری مراسمات ماه محرم را داشتیم. استاندار مازندران ادامه داد : همچنین تعداد چند از مدیران استانی پیرامون فعالیت‌هایی که در حوزه عملکرد دستگاه‌های اجرائی استان در حال انجام وسه تن از فرمانداران استان از پیشرفت اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی گزارش خود را ارائه دادند. نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه هماهنگی خوبی بین دستگاه‌های اجرائی استان وجود دارد ،گفت: تعامل بسیار مطلوبی بین سه قوه مستقر در استان ایجاد شده است. حسینی‌پور با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین ماموریت مدیران در استان سالم‌سازی دستگاه اداری استان و تسهیل در پاسخگویی به مردم است،افزود: خدمت رسانی بی منت که شعار دولت مردمی سیزدهم است در مدیران استان به خوبی نهادینه شده است. استاندار مازندران با بیان اینکه دستگاه‌های اداری به عنوان نماد اصلی دستگاه‌های اجرائی نظام اسلامی هستند،تاکید کرد: نباید در دستگاه‌های دولتی به هیچ عنوان شاهد عدم رعایت شئونات اسلامی باشیم. وی با اشاره به حجم بالای حضور گردشگر در مازندران وآمار بالای تصادفات در استان، اظهار کرد: به دلیل وسعت استان و گستردگی روستاها ، نیازمند تجهیز و به روزرسانی امکانات در حوزه پایگاه‌های انتقال خون هستیم. حسینی پور با این توضیح که ما در استان مازندران بودجه دولتی برای تجهیز امکانات پایگاه‌های انتقال خون نداریم ،گفت :سازمان انتقال خون کشور حمایت و بودجه لازم برای به روز رسانی تجهیزات در این زمینه را در دستور کار خود قرار دهد. استاندار مازندران، ادامه داد: در صورت حمایت سازمان انتقال خون و تخصیص بودجه، استان آمادگی کامل برای به دو برابر رساندن تعداد پایگاه‌های انتقال خون را دارد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها