آخرین اخبار :
کد خبر : 37817 چهارشنبه 29 تير 1401 دولت و ادارات

در دیدار مردمی مدیر عامل آبفا مازندران با مردم شهرستان جویبار مطرح شد

طراحی و اجرای سه برنامه اساسی برای رفع مشکل کمبود آب آشامیدنی در جویبار

به گزارش خبرمازندران؛ مدیر عامل آبفا مازندران در جریان ملاقات مردمی شهرستانی استاندار و مدیران دستگاههای اجرایی با حضور در جمع مردم شهرستان جویبار از طراحی و اجرای سه برنامه اساسی برای رفع مشکل کمبود آب این شهرستان خبر داد.

مهندس بهزاد برارزاده طی سخنانی با اشاره به طراحی و اجرای سه برنامه اساسی برای رفع مشکل چندین ساله آب آشامیدنی شهرستان جویبار اظهار داشت: یکی از دغدغه های ما در شهرستان جویبار مشکل فقر منابع تامین آب است و آب آشامیدنی این شهرستان از مناطق همجوار تامین می شود در همین راستا اقدامات مهمی برای رفع این مشکلات در دست اجرا داریم.
وی از انتقال آب بهنمیر به منطقه گیل خواران جویبار خبر داد و افزود: با افزایش ظرفیت آب از ۱۳ لیتر به ۵۰ لیتر در ثانیه مشکل چندین ساله بخش گیل خواران مرتفع شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران با اشاره به انتقال آب از آبکسر ساری به میارکلا و رودپشت گفت: با استفاده از مخزن ۲ هزار متر مکعبی میارکلا آب به سمت رودپشت انتقال می یابد.
مهندس برارزاده سومین برنامه اجرایی را انتقال آب شرب از سه راه جویبار به دولت آباد با استفاده از مخزن ۵۰۰ متر مکعبی در دست احداث خبر داد و افزود: مقرر شد مخزن ذخیره آب دولت آباد تا اردیبهشت سال آینده با استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) تکمیل شود اما تلاش داریم این مخزن زودتر آماده و در مدار بهره برداری قرار گیرد در همین راستا یک حلقه چاه در کیاکلا نیز تا ۱۵ مرداد اضافه و به ظرفیت آب آشامیدنی پهناب افزوده خواهد شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها