آخرین اخبار :
کد خبر : 37807 جمعه 24 تير 1401 اجتماعی
اختصاصی

عضو شورای شهر قائمشهر : بودجه سالانه شهرداری می بایست براساس پروژه ها اولویت بندی شود/ بدنبال مچ گیری حب و بغض شخصی ، تضعیف افراد نمی باشیم

جعفر احمدی گرجی عضو شورای شهر قائمشهر در دوره ششم در گفت و گوی اختصاصی با خبر مازندران با اشاره به اینکه وظایف شورای شهر در قانون مشخص شده است افزود : رسیدگی به مشکلات شهری و واسطه شدن بین مردم و نهادها دستگاه های اجرایی از دیگر وظایف مهم مان است

اختصاصی خبر مازندران / فریبا عزیز پور : جعفر احمدی گرجی عضو شورای شهر قائمشهر در دوره ششم در گفت و گوی اختصاصی با خبر مازندران با اشاره به اینکه وظایف شورای شهر در قانون مشخص شده است افزود: رسیدگی به مشکلات شهری و واسطه شدن بین مردم و نهادها دستگاه های اجرایی از دیگر وظایف مهم مان است .

وی ادامه داد : جایگاه واقعی شورای شهر طبق آنچه که قانون مشخص کرده است فاصله داریم و بستر لازم برای استفاده شورای شهر از اختیارات قانونی شان فراهم نیست که این مهم به سیاست های کلان حاکمیتی در سطح کشور بر می‌گردد که مطمئنا دلایل خاص خود را دارد .

وی گفت : نهاد شورا که برآمده از مردم است بدون شک بدنبال تحقق مطالبات و خواسته های مردم می باشد و حرف ها و انتقادات را بدون هیچ ترسی بیان می کند و نگران امنیت شغلی خود در ادارات و دستگاه های دولتی نیست .

احمدی گرجی افزود : محدودیت هایی که در ساختار فعلی پارلمان شهری وجود دارد موجب می‌شود نتوانیم بسیاری از نقدها و چالش ها را برجسته نماییم هرچند نگاه وظیفه مداری مان این نیست که بدنبال مچ گیری حب و بغض شخصی تضعیف افراد باشیم و تذکر در راستای نقش هدایت گری شورای شهر لازم و ضروری است و مردم جامعه ما به این درجه از بلوغ با توجه به مسیر سختی که از ابتدای انقلاب تاکنون رسیدند دست یافتند .

عضو شورای شهر قائمشهر یادآور شد: مردم بیشتر بدنبال صداقت هستند و اگر مسئولین ضعف ها و اشکالات را بدون پرده عنوان کنند مردم با این نوع رفتار مطمئنا کنار خواهند آمد و به نوعی شاه کلید همه مدیریت ها و مسئولیت ها می باشد لذا باید با مردم صادق باشیم .

وی تاکید کرد : مهم ترین اقدامی که شورای شهر می بایست انجام دهد تثبیت و تمرکز بر مقوله برنامه بودجه است و اگر بتوانیم نسبت به برنامه و بودجه سالیانه تمرکز و دقت نظر بیشتری اعمال کنیم‌ و نیازهای مان را در این راستا ببینیم می توانیم بگوییم برنامه محور عمل کردیم و براساس هدف پیش میریم.

جعفر احمدی گرجی تصریح کرد : بودجه سالانه شهرداری می بایست براساس پروژه ها پیش بینی شود و بدلیل اینکه درآمدها متغیر است و متاثر از نوسانات بازار می باشد به همین منظور در تدوین بودجه باید اولویت ها مشخص و دیده شود چرا که تلاش مان بر این است در شورای ششم به این مهم توجه ویژه ای شود .

وی گفت : در این دوره از شورای شهر در حال تلاش و مطالعه برای احداث آب گیری از آب های سطحی و ایجاد کانال های مادر هستیم که یک کانال آب های سطحی در کمربندی جنوبی احداث شده است و کانال دیگر در خیابان جویبار در حال اجرا مي باشد

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها