آخرین اخبار :
کد خبر : 37805 جمعه 24 تير 1401 ورزش
اختصاصی

سرپرست هیئت کوهنوردی استان : مسابقات انتخابی المپیاد استعدادهای برتر اوایل مرداد ماه به میزبانی شهرستان تنکابن برگزار می گردد.

اسماعیل پهلوان سرپرست هیئت کوهنوردی استان مازندران در گفتگو با خبر مازندران از برگزاری اولین جلسه هیئت کوهنوردی و صعودهاي ورزشی استان با حضور تمامی اعضای هیئت رئیسه این هیئت خبر داد.

فریبا عزیز پور ؛ اختصاصی خبر مازندران / : اسماعیل پهلوان سرپرست هیئت کوهنوردی استان مازندران در گفتگو با خبر مازندران با اشاره به اینکه اولین جلسه هیئت کوهنوردی و صعودهاي ورزشی استان با حضور تمامی اعضای هیئت رئیسه برگزار شد خاطرنشان کرد : مباحث مختلفی در خصوص المپیاد استعدادهای برتر و مسابقات انتخابی نوجوانان جهت حضور در مسابقات کشوری بحث و تبادل نظر شد و مقرر و مسابقات انتخابی المپیاد استعدادهای برتر اوایل مرداد ماه به میزبانی شهرستان تنکابن برگزار می گردد.

وی ادامه داد : در خصوص نشست مشترک با روسای شهرستان ها بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد این نشست اوایل مرداد به میزبانی شهرستان آمل برگزار شود .

پهلوان افزود : لازم به ذکر است مباحث مختلفی کادر تشکیلات کارگروه های هیئت استان بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید از تمامی ظرفیت های استانی با تاکید بر اصل شایسته سالاری استفاده شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها