آخرین اخبار :
کد خبر : 37788 شنبه 18 تير 1401 دولت و ادارات

اتمام پروژه پل و کمربندی فریدونکنار بعد از دو دهه

پروژه ی نیمه تمام پل و کمربندی جنوبی شهر فریدونکنار پس از ۲ دهه ، کمتر از یک ماه پس از سفر شهرستانی استاندار مازندران به پایان رسید و طی روزهای آینده با حضور مقامات کشوری و استانی به بهره‌برداری می‌رسد. ‎

به گزارش خبرمازندران ،پروژه ی نیمه تمام پل و کمربندی جنوبی شهر فریدونکنار پس از ۲ دهه ، کمتر از یک ماه پس از سفر شهرستانی استاندار مازندران به پایان رسید و طی روزهای آینده با حضور مقامات کشوری و استانی به بهره‌برداری می‌رسد. ‎

سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران ۱۹ خرداد امسال همراه با ۵۰ تن از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به فریدونکنار سفر کرد و با بازدیدهای میدانی و برگزاری جلسات مختلف مسایل و مشکلات این شهرستان را مورد بررسی قرار داد و تصمیمات لازم را برای رفع دغدغه‌های مردم منطقه اتخاذ کرد.

یکی از برنامه های حسینی پور در آن سفر بازدید ازپروژه پل و کمربندی در حال ساخت فریدونکنار بود.

نماینده عالی دولت در مازندران پس از بازدید با انتقاد از رسوب پروژه های عمرانی در شهرستان فریدونکنار از جمله طولانی شدن روند ساخت کمربندی جنوبی به مدت ۲۰ سال ، دستور صریح داد و اعلام کرد: پروژه پل و کمربندی فریدونکنار باید تا عید قربان به طور کامل افتتاح شود و هیچ بهانه ای در این خصوص پذیرفته نیست.

اکنون در آستانه عید قربان ظاهرا دستور صریح حسینی پور به طور کامل اجرایی شد و سجاد خسروانیان مشاور اجرایی استاندار مازندران در یک پست اینستاگرامی از تحقق وعده داده شده در این زمینه به مردم فریدونکنار خبر داد.

خسروانیان نوشت : خوشبختانه امروز وعده استاندار محترم مازندران در تکمیل و بهره‌برداری از پروژه پل و کمربندی جنوبی فریدونکنار که حدود بیست سال از زمان آغاز عملیات اجرایی آن می‌گذشت و بهره‌برداری از آن جزو مطالبات جدی مردم منطقه بود، محقق شد و امروز در آستانه عید سعید قربان شاهد اتمام عملیات اجرایی این پروژه بر زمین مانده هستیم که طی روزهای آینده با حضور مقامات ملی و استانی بطور رسمی به بهره‌برداری می‌رسد.

مشاور اجرایی استاندار مازندران تاکید کرد : با بهره‌برداری از این پروژه گره‌های ترافیکی محور آمل- فریدونکنار و فریدونکنار - سرخ‌رود رفع خواهد شد و مردم عزیز می‌توانند با سرعت استاندارد در این محور رفت و آمد کنند.

 وی افزود : وعده‌ استاندار محترم در تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه در کمتر از یک ماه از سفر ایشان به شهرستان محقق شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها